  • 1. Data: 2010-02-24 20:17:57
    Temat: Eurobank - aktywacja VE
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Witam,
    moze mi ktos napisac czy aktywujac karte VE telefonicznie konsultanci pytaja o kod
    CVV2 ktory jest drukowany na odwrocie karty?

    Pozdrawiam

    m.

  • 2. Data: 2010-02-24 20:18:50
    Temat: Re: Eurobank - aktywacja VE
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    mac66 pisze:
> [...]
    > moze mi ktos napisac czy aktywujac karte VE telefonicznie konsultanci
    > pytaja o kod CVV2 ktory jest drukowany na odwrocie karty?

    Watpie. Powinni pytac o dane osobowe, zeby potwierdzic, ze aktywuje
    wlasciciel a nie osoba ktora przywalszczyla sobie karte. Co m ado tego cvv2?

  • 3. Data: 2010-02-24 21:03:10
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2010-02-24 21:18, krzysztofsf wrote:

    > Watpie. Powinni pytac o dane osobowe, zeby potwierdzic, ze aktywuje
    > wlasciciel a nie osoba ktora przywalszczyla sobie karte. Co m ado tego
    > cvv2?

    tak sie pytam bi nim aktywowalem zdazylem wydrapac ten kod :-) (jest mie nie
    potrzebny)
    i sie potem zaczalem sie zastanawiam czy jakims cudem moga o to pytac :-)

    m.

  • 4. Data: 2010-02-25 17:46:11
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    W dniu 2010-02-24 22:03, mac66 pisze:

    > tak sie pytam bi nim aktywowalem zdazylem wydrapac ten kod :-) (jest mie nie
    potrzebny)
    > i sie potem zaczalem sie zastanawiam czy jakims cudem moga o to pytac :-)

    Skoro tą kartą nie da się płacić w internecie po co jej CVV2 wydrapywać?