  • 1. Data: 2008-04-01 07:43:42
    Temat: Konto oszczednosciowe BZWBK-uwaga na prowizje!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Bank oszukuje na prowizjach nastepujaco:

    Zgodnie z ich tabela wyplaty z konta oszczednosciowego sa za free w dowolnej
    ilosci w miesiacu.
    Przelew z konta 1szt fee w miesiacu.

    Niestety system banku przy operacjach na koncie w mies.:1 wyplata + 1
    przelew - nalicza oplate za przelew (np. jezeli wewn. 5zl).

    Reklamacje zlozylem. Jezeli ktos mial podobna sytuacje, niech sklada
    reklamacje.

  • 2. Data: 2008-04-01 08:00:28
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Swoją drogą płatne internetowe przelewy wewnętrzne pomiędzy własnymi kontami to
    debilizm.
    Zamiast kliknąć przy komputerze idziesz do oddziału, wypłacasz bezpłatnie gotówkę z
    jednego konta, wpłacasz bezpłatnie
    na drugie konto i zajmujesz w ten sposób pracownikowi 10-20 minut.
    Wszyscy tracą, a najwięcej bank.
    W tym innych klientów wq.... na kolejki w takim banku.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-01 08:52:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszyscy tracą, a najwięcej bank.
    > W tym innych klientów wq.... na kolejki w takim banku.

    Nie moga zrobic dowolnej ilosci przelewow za free bo wtedy mialbys ROR (no
    moze wewnetrzne przelewy mogliby zaakceptowac)
    Ten bank jest wyjatkowo pazerny na prowizje i trzeba dokladnie sie
    przygladac co robi na koncie.

  • 4. Data: 2008-04-01 09:52:02
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chodzi własnie o wewnetrzne, bo teraz mają w zamian 2 x obsługę kasową w okienku:
    wypłata + wpłata, kompletnie bez
    sensu dla wszystkich, a najbardziej dla banku.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-04-01 14:03:46
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    czyli co? wynika z tego, że cokolwiek nie zrobisz możesz to zrobić tylko 1
    raz za free?

  • 6. Data: 2008-04-01 14:16:14
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał w wiadomości
    > czyli co? wynika z tego, że cokolwiek nie zrobisz możesz to zrobić tylko 1
    > raz za free?

    Jezu, skąd taki wniosek. Wynika z tego, że aby przelew był bezprowizyjny,
    powinien być pierwszą operacją wychodzącą na rachunku w danym miesiącu...

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-01 15:49:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jezu, skąd taki wniosek. Wynika z tego, że aby przelew był bezprowizyjny,
    > powinien być pierwszą operacją wychodzącą na rachunku w danym miesiącu...

    Bledny wniosek. Jezeli dopuszczalna jest dowolna ilosc wyplat got. w kasie,
    to nie ma znaczenia kiedy przelew poszedl. Czekam na efekty reklamacji. Jest
    jedna tabela oplat i prowizji, z ktorej wynika, ze 1 przelew za free.
    Wyplaty gotowkowe----bez oplat --w innym podpunkcie tabeli. Tego nalezy sie
    trzymac i nie wymyslac wlasnych interpretacji.

  • 8. Data: 2008-04-01 16:50:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy nie chodzi aby o przelew wyłacznie internetowy?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-01 19:44:30
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    666 napisał(a):
    > Czy nie chodzi aby o przelew wyłacznie internetowy?
    > JaC
    >

    > -----

    dowolna ilosc wyplat gotokowych i jeden przelew za darmo ale tylko przez
    internet!!! i napewno dziala bo ja mam to konto i u mnie dziala

  • 10. Data: 2008-04-01 20:39:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gostecka" fsu3dc$qn1$...@a...news.neostrada.pl

    > dowolna ilosc wyplat gotokowych i jeden przelew za darmo ale tylko przez
    > internet!!! i napewno dziala bo ja mam to konto i u mnie dziala

    Chyba dowolna liczba i na pewno, ale mniejsza o to. (o przecinki też)

    Czyli warunki lepsze niż na eMaxach. A jakie jest oprocentowanie?

    --