  • 1. Data: 2008-04-01 07:18:28
    Temat: Money - notowania par walut
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy jest jakaś reguła okreslajaca zapis notowań pary walut, np. USDCHF?

    Przykładowo:
    http://m.money.pl/notowania/forex/
    podaje USD/CHF 1,038 (na chwilę pisania tego posta), tymczasem wg mnie powinno
    podawać odwrotnośc tej liczby, czyli
    0,963

    To przecież fundamentalna różnica !!

    Oczywiscie trudno pomylic kursy funta czy franka w parze ze złotym, ale jezeli kursy
    sa w pobliżu 1:1 to robi sie
    powazny problem.
    JaC

  • 2. Data: 2008-04-01 07:27:46
    Temat: Re: Money - notowania par walut
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:fssnjt$qvo$1@news.wp.pl...
> [...]
    >
    > Oczywiscie trudno pomylic kursy funta czy franka w parze ze złotym, ale
    > jezeli kursy sa w pobliżu 1:1 to robi sie

    Cos sie tak na nich uwzial. Content przygotowali, umowy z dostawcami tresci
    podpisali, skrypty automatycznie pobierajace tresc i wrzucajace co trzeba do
    odpowiednich kategorii napisali, daj im teraz polezec sobie pod palmami za
    kase z reklam/sprzedazy udzialow ;)
    Raz na rok/pol roku zrobia maintenance, kalkulatory poprawia, jakis nowy
    poradnik dorzuca, i biznes sie kreci ;)

    pozdr

  • 3. Data: 2008-04-01 10:02:01
    Od: k...@k...gliwice.pl

    jest podane prawidłowo, USD jako waluta bazowa zawsze podawana jest
    jako pierwsza. Tak samo EUR czy CHF ( w stosunku do PLN ),

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 4. Data: 2008-04-01 10:58:01
    Od: "VincentVega" <h...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczywiscie trudno pomylic kursy funta czy franka w parze ze złotym, ale
    > jezeli kursy sa w pobliżu 1:1 to robi sie

    Czy na pewno dobra wartość podałeś ? Dzisiejszy max (na tą chwilę) dla
    USDCHF to 1,0079 a min to 0,9929 więc nijak się to ma do wartości podanych
    przez Ciebie.

  • 5. Data: 2008-04-01 11:02:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    USD/CHF = 1.038 było podane na stronie Money w chwili pisania mojego posta.
    Ale rzeczywiście coś się dziś dzieje, więc podali prawidłowo, nie sprawdziłem, a
    oparłem się na wczorajszych
    notowaniach - mea culpa.
    JaC

    -----