  • 1. Data: 2011-10-08 07:25:35
    Temat: Eurobank, Kupujesz-Zyskujesz i Płacę z Allegro. Odkryłem Amerykę ;)
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Wyszło mi, że dostałem premię od K-Z. Ponieważ nie mam tam żadnej karty,
    to wyszło na to, że to za płatności on-line, w tym PzA.

    Więc z punktu widzenia kupującego, w kontekście Allegro-Eurobank mamy
    pół procenta chargeback'u i okazję do bardziej przychylnego spojrzenia
    na PzA. Mała rzecz, a cieszy. Bardziej, niż analogiczne ING-owe kuszenie
    niepotrzebnymi towarami po mało atrakcyjnych cenach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.