  • 1. Data: 2011-10-08 05:39:01
    Temat: Deutsche Bank - funkcjonalność easyNET
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Witam,
    myśle o otwarciu konta dbNET w banku jak wyżej.
    Niestety bank nie udostępnia wersji demo swojego systemy transakcyjnego
    easyNET (chyba duży błąd marketingowy...)
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w użytkowaniu tego systemu? ewentualne
    problemy?
    (zaznaczam ze ma to działać pod Linuxem / Firefox)

    Dodatkowe pytanie: jakie są przeciwskazania do otwarcie tego konta?
    założenia wstepne: konto za darmo, wszystkie bankomaty za darmo,
    przelewy za darmo (ale dopuszczam oplate do 1 PLN), w przyszłości byc
    może konto wspólne.

    pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2011-10-08 07:28:07
    Temat: Re: Deutsche Bank - funkcjonalność easyNET
    Od: blackue <W...@w...pl>

    On 08.10.2011 07:39, Marek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w użytkowaniu tego systemu? ewentualne problemy?
    > (zaznaczam ze ma to działać pod Linuxem / Firefox)

    Działa na ubuntu/chrome.

    Najbardziej rozczarowałem się "online'owością" przelew między własnymi
    rachunkami realizuje się tylko w dni robocze + nie 24h.
    Jak ktoś nie trzyma gotówki na ror to może się zdziwić, że nie przeleje w week
    pieniędzy z ko. Po prostu trzeba brać to pod uwagę.
    I te ciągłe autoryzacje tan'em. Nawet między własnymi rachunkami...

    A tak to może być.

  • 3. Data: 2011-10-08 09:30:30
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > pieniędzy z ko. Po prostu trzeba brać to pod uwagę.
    > I te ciągłe autoryzacje tan'em. Nawet między własnymi rachunkami...

    Na Firefoxie również działa świetnie. Też mnie wkurza to co przedpiszcę.
    No i trzeba pamiętać o wykonaniu jednej transakcji w miesiącu kartą
    debetową.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-10-08 17:06:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 07:39:01 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > easyNET (chyba duży błąd marketingowy...)
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w użytkowaniu tego systemu? ewentualne

    Używaj tylko do podglądu salda, to oszczędzisz sobie stresu :)

    > Dodatkowe pytanie: jakie są przeciwskazania do otwarcie tego konta?

    W zasadzie przy normalnym korzystaniu nie ma, poza beznadziejnym systemem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-10-08 17:45:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Używaj tylko do podglądu salda, to oszczędzisz sobie stresu :)

    Ee tam przesada. Może nie jest super szybkie i ogólnie takie proste, ale
    działa jak należy.
    Jakoś problemów jeszcze nie miałem, a trochę lat już tam mam konto.
    Może dlatego, że bardziej zaawansowanych opcji nie używam, ale Getin czy
    mBank jest jak na moje wymagania no trochę lepszy, ale nie tak aby narzekać.

    Obecnie kartę do konta mam tylko w DB. Najpierw zrezygnowałem z Getina, jak
    sobie kazali 3 stówki co miesiąc robić obrotu, potem z mBanku jak
    wprowadzili opłaty.
    W DB wystaczy po prostu jeden przelew aby była bezpłatna.
    Oczywiście konta pozostałe sobie zostawiłem - mBank z uwagi na mTransfer,
    Getin.. a bo na razie bezpłatny, nie chce mi się iść do oddziału :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-10-08 19:22:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marek" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > założenia wstepne: konto za darmo, wszystkie bankomaty za darmo, przelewy
    > za darmo (ale dopuszczam oplate do 1 PLN), w przyszłości byc może konto

    trzeba pamietac, ze ten system jest off-line poza godzinami pracy banku,
    czyli nie realizuje zadnych przelewow wewnetrznych w sobote czy niedziele
    oraz w dni powszednie chyba do 18. jako darmowa 'wyplacarka' z bankomatow
    moze byc, ale do innych funkcji z pewnoscia mozna otworzyc sobie inne konta
    o lepszej funkcjonalnosci czy lepszym oprocentowaniu. czego oczekujesz po
    tym koncie, jak glownie wyplat z bankomatow to OK. System mocno
    przestarzaly, nawet przelewy wewnetrzne trzeba podpisywac kodami z
    szachownicy oraz czekac pare minut jak w godzinach pracy banku zrealizuje
    sie przelew miedzy kontami.

  • 7. Data: 2011-10-09 06:03:26
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 08.10.2011 21:22, Krzysztof pisze:

> [...]
    > System mocno przestarzaly, nawet przelewy wewnetrzne trzeba podpisywac
    > kodami z szachownicy oraz czekac pare minut jak w godzinach pracy banku

    a jak wygląda realizacja przelewów przyszłych?
    - np.: zlecam przelew w piątek wieczorem z terminem realizacji na
    poniedziałek, (oczywiście w piątek kasa fizycznie nie pójdzie), ale
    kiedy jest "ściągana" z konta? - dopiero w poniedziałek przed pierwszą
    sesją wychodzącą czy też już w piątek wieczorem ?
    - coś o kartach kredytowych MC - jakieś negatywy?

    pozdrawiam, marek

  • 8. Data: 2011-10-09 07:11:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marek" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > wychodzącą czy też już w piątek wieczorem ?
    > - coś o kartach kredytowych MC - jakieś negatywy?

    realizacja i data waluty na poniedzialek. nawet jak z oszczednosciowego
    poscisz przelew z data na sobote to system wykona ja z data poniedzialkowa,
    przy czym naprzod wykona ten przelew wewnetrzny a potem z osobistego
    oczekujace przelewy na poniedzialek- wszystko po tym wzgledem jest OK. Tylko
    trzeba pamietac, ze jak masz np kase na oszczedn. i chcesz ja wyplacic w
    sobote czy niedziele to nie da sie jej przelac na osobisty i wyplacic z
    bankomatu, trzeba czekac do poniedzialku. system przez weekend jest
    off-line, tylko mozesz dysponowac karta to co mialem na osobistym w piatek
    po poludniu. Przelewy, zlecenia mozna wpisywac, ale realizacja niezaleznie
    od wpisanej wczesniejszej daty dopiero w poniedzialek (data waluty
    poniedzialek)

  • 9. Data: 2011-10-09 07:55:23
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-08 07:39, Marek pisze:
    > Witam,
    > myśle o otwarciu konta dbNET w banku jak wyżej.
    > Niestety bank nie udostępnia wersji demo swojego systemy transakcyjnego
    > easyNET (chyba duży błąd marketingowy...)

    duzym bledem byloby raczej udostepnienie tego. Wyglada jakby robil
    gimnazjalista 10 lat temu .

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 10. Data: 2011-10-09 11:46:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 08:03:26 +0200, Marek napisał(a):

    > a jak wygląda realizacja przelewów przyszłych?

    Czasem niewesoło ;)
    http://samcik.blox.pl/2011/08/Pomylil-sie-wpisujac-k
    wote-przelewu-A-potem.html

    --