  • 1. Data: 2008-11-16 08:50:42
    Temat: Era Polbank
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witajcie mam zapytanie o kartę Era Polbank do 8tys. bez dokumentów...

    1. Czy to wypukły MasterCard czy raczej jakaś mutacja??
    2. Czy ta karta ma podgląd "on-line" (nie ma się żadnych usług w polbanku)
    3. Dobrze zrozumiałem 1 rok za free - 2 i kolejne za 36 transakcji rocznie
    niezależnie od kwoty???
    4. Karta umożliwi płacenie "on-line"???

    Dziękuję

  • 2. Data: 2008-11-16 10:39:19
    Temat: Re: Era Polbank
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2008 08:50:42 +0000 (UTC), b...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > 2. Czy ta karta ma podgląd "on-line" (nie ma się żadnych usług w polbanku)

    Pewnie taki jak każda inna karta w Polbanku. Czyli coś takiego w formie
    tabelki (dane oczywiście przykładowe):

    Szczegóły dla rachunku 1234567890123456 - Waluta - PLN
    Opis Wartość Opis Wartość
    Bieżące saldo PLN 500,00 Limit kredytowy PLN 1.000,00
    Typ karty POLAND VISA Data ważności 31/01/2009
    Karta główna czy dodatkowa karta główna

    Zastrzeżenie
    Informacje o kartach kredytowych pochodzą z ostatniego dnia roboczego

    A saldo jest zwykle na 2-3 dni do tyłu :)

    --
    Kojer