  • 11. Data: 2002-06-15 19:33:32
    Temat: Re: Email money w BRE...
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    No dobra, ale majac darmowe przelewy w mbanku strasznie bym sie wkurzal
    gdyby ktos zamiast dac mi przelew , zaplacil mi ta metoda, bo 3.25 %
    musialbym im oddac, tylko za to , ze mam pieniadze ciut szybciej niz gdyby
    szly przelewem, ktore w wiekszosci bankow sa darmowe. Jak ktos ma konto w
    powalonym banku, ktory zdziera z niego kase ,to niech sobie placi za
    przelewy, ale jesli wysyla kase mi, to ja nie chce za to placic.
    Co do akceptacji platnosci karta, to nie wiem, chyba to rozwiazanie nie jest
    najkorzystniejsze... a chyba wiele osob z kartami, ktore uzywaja emaili ma
    tez konta bankowe dostepne przez www, wiec nie powinny miec problemu z Ctrc
    CtrlV dla danych do przelewu...
    Myslalem ,ze to bedzie tansze rozwiazanie...
    qb

  • 12. Data: 2002-06-15 20:29:04
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:aefi2b$mvh$1@news.tpi.pl...
    > Inteligo traci kolejny 'atut'. Otoz nie bedzie trzeba korzystac z uslug
    > Inteligo aby przeslac pieniadze emailem :).
    > https://www.payu.pl/

    Coś mi tu nie gra.

    Spółka ta przeprowadza bankowe rozliczenia pieniężne. Te są zarezerwowane
    dla banków. Bank może działać tylko w formie spółki akcyjnej. A spółka ta
    jest spółką z o.o.

    O co tu chodzi?

    MAX

  • 13. Data: 2002-06-15 20:35:56
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Chcę zapłacić rachunek", klikam i ...
    Warning: PostgreSQL query failed: ERROR: parser: parse error at or near ""
    in /var/www/inc/db/transactions.php on line 206

  • 14. Data: 2002-06-15 21:08:39
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Oczywiscie wazny jest takze czas zrealizowania platnosci, w Inteligo trwa
    > wieki [kilka dni czeka sie na email]. Jak to bedzie tu... zobaczymy.

    ???
    Ja nie musiałem czekac kilka dni ale kilka minut
    Jak masz konto e-mail do bani to możesz się nie doczekać ;-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-06-15 21:18:30
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > https://www.payu.pl/

    Drobna literówka, a brzmi jak przekręcanie u Niedzwiedzkiego ;-)

    par. 11
    "z pomocš korespondencji emaliowej"

    A przy okazji, z BRE to ma wspólnego tyle że tam jest konto. A wymyœliła
    (?) i prowadzi inna firma, dadam-

    --
    Alf/red/ czytacz regulaminów

  • 16. Data: 2002-06-15 22:05:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:Xns922EE8BAB16C5aldziewpl@62.233.128.18...

    > A przy okazji, z BRE to ma wspólnego tyle że tam jest konto. A wymyœliła
    > (?) i prowadzi inna firma, dadam-

    Wiem. Doczytalem to po wyslaniu posta. Dlatego w nastepnym zmienilem tytul
    na 'z BRE' ;). Udzial BRE jest chyba znaczacy skoro napisali
    <cite>
    PAYBACK Sp. z o.o. specjalnie na potrzeby systemu PayU otworzył rachunek
    bankowy w BRE Banku, na którym dokonywane są rozliczenia związane tylko z
    systemem płatnosci online. Dzięki ścisłej współpracy z BRE Bankiem
    uruchomiliśmy unikalny system szybkiego przesylania informacji, co daje nam
    możliwość natychmiastowego potwierdzania dokonanych przez użytkowników
    transakcji.
    </cite>
    Prawdopodobnie przedsiewziecie bez BRE by sie nie udalo. Moze rowniez ze
    wzgledu na to o czym wspomina MAX...
    Nalezy rowniez pamietac, ze BRE wdraza swoje autorskie rozwiazanie platnosci
    w Internecie, PayByLink. Byc moze miedzy jednym i drugim jakis zwiazek
    jest... Trzeba zaczekac.
    IMHO PayU moze zdobyc duza populatnosc. Wieksza od rozwiazan Inteligo i
    WebPay.pl

    Maciej

  • 17. Data: 2002-06-15 22:12:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > "Chcę zapłacić rachunek", klikam i ...
    > Warning: PostgreSQL query failed: ERROR: parser: parse error at or near ""
    > in /var/www/inc/db/transactions.php on line 206

    Hm... to odbierz poczte. Placic nie musisz ;).Jak dojdziesz do strony eCardu
    to bedzie znak, ze dziala ;)

    Maciej

  • 18. Data: 2002-06-15 22:34:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]

    Warning: PostgreSQL query failed: ERROR: parser: parse error at or near ""
    in /var/www/inc/db/transactions.php on line 206

    Kicha.

  • 19. Data: 2002-06-16 07:11:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Warning: PostgreSQL query failed: ERROR: parser: parse error at or near ""
    > in /var/www/inc/db/transactions.php on line 206
    >

    > Kicha.

    W druga strone dziala :). Wczoraj wyslalem testowa kase i dzis otrzymalem

    <cite>
    Witaj!

    Informujemy, że odbiorca @netforia.pl zatwierdził Twoją wpłatę. Pieniądze są
    już na jego koncie w PayU.

    Oto szczegóły wpłaty:
    Typ: Inna
    Opis: test payu
    Kwota: 2.00 zł
    Płacący: @netforia.pl
    Odbiorca wpłaty: @netforia.pl
    Data wystawienia: 2002-06-15 16:34

    Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i zapraszamy ponownie!
    --
    Pozdrawiamy,
    p...@p...pl

    Niestety odbiorca dopiero dzis rano sprawdzil poczte, ale mail wyslany do
    odbiorcy jest z 22:08. Czyli mniej niz 6 godzin. Dzis kasa zostala wyslana
    do banku ;).
    Aha, 0,07PLN urwali ;). Czekam teraz az transakcja pojawi sie na karcie.
    Poniewaz jest to transakcja internetowa powinna zostac rozliczona za jakies
    6 dni ;).

    Maciej

  • 20. Data: 2002-06-16 07:24:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Niestety odbiorca dopiero dzis rano sprawdzil poczte, ale mail wyslany do
    > odbiorcy jest z 22:08.

    A tak wyglada wiadomosc informujaca o tym ze pieniadze mozna odebrac...

    <cite>
    Date: 15 czerwiec 2002 22:08:23
    Subject: [PayU] Otrzymano wpłatę

    Witaj!

    Informujemy, że posiadacz adresu e-mail: @netforia.pl dokonał dla Ciebie
    wpłaty poprzez PayU.
    PayU to system szybkich i bezpiecznych transakcji online.

    Oto szczegóły wpłaty:
    Opis: test payu
    Kwota: 2.00 zł
    Płac?cy: @netforia.pl
    Odbiorca wpłaty: @netforia.pl

    Aby dysponować kwot? wpłaty, należy j? zatwierdzić. W tym celu przejdĽ do
    strony:
    https://www.payu.pl/details.php?id=&sid= [url z pewnych wzgledow zmienilem,
    wiec nie dziala. Ale normalnie sa tam szczegowy opis, zalaczam ponizej]

    --
    Pozdrawiamy,
    p...@p...pl

    </cite>

    Jak sie kliknie na link widac przycisk "Chce odebrac pieniadze" i szczegoly,
    ktore wygladaja mniej wiecej tak

    <cite>
    Szczegóły transakcji...

    Typ transakcji: Inna