  • Data: 2003-08-16 21:41:02
    Temat: Dziwny mail z Citibanku (????)
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    "Your Checking Account at Citibank" - takiego tematu dostałem dzisiaj
    e-maila, wysłanego rzekomo przez Citibank.
    Treść jest taka:
    -----------
    Dear Citibank customer,
    We are letting you know, that you, as a Citibank checking account holder,
    must become acquainted with our new Terms & Conditions and agree to it.
    Please, carefully read all the parts of our new Terms & Conditions and post
    your consent.
    Otherwise, we will have to suspend your Citibank checking account.
    This measure is to prevent misunderstanding between us and our valued
    customers.
    We are sorry for any inconvinience it may cause.
    Poniżej dwa linki, prowadzące niby do www.citibank.com, ale w bardzo
    pokrętny sposób. Źródło wiadomości zakodowane w Base64, a nadawca (From:) to
    jakiś
    Citibank <B...@r...com>

    Wszystko wygląda mi bardzo podejrzanie, więc nie od rzeczy będzie zapytać
    Was co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,
    BaLab