  • 1. Data: 2009-08-22 17:20:33
    Temat: Dyspozycja na wypadek śmierci
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Czy to prawda, że do konta wspólnego nie można złożyć dyspozycji na wypadek
    śmierci?

  • 2. Data: 2009-08-22 18:18:50
    Temat: Re: Dyspozycja na wypadek śmierci
    Od: k...@o...pl

    > Czy to prawda, że do konta wspólnego nie można złożyć dyspozycji na wypadek
    > śmierci?

    prawda, przynajmniej w pkobp z kropką

    szkoda że bank nie dopuszcza myśli że może się przydarzyć
    jednoczesna śmierć obojga współposiadaczy np. w wypadku
    samochodowym i szkoda że nie pozwala taką dyspozycję...

  • 3. Data: 2009-08-22 18:39:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 20:18:50 +0200, kredytywkarpaczu1 napisał(a):

    > prawda, przynajmniej w pkobp z kropką
    >
    > szkoda że bank nie dopuszcza myśli że może się przydarzyć jednoczesna
    > śmierć obojga współposiadaczy np. w wypadku samochodowym i szkoda że nie
    > pozwala taką dyspozycję...

    To prawo nie pozwala a nie bank.

  • 4. Data: 2009-08-22 19:03:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jureq" news:h6pe10$bgc$3@news.onet.pl

    > To prawo nie pozwala a nie bank.

    Dodajmy - głupie prawo, które tworzą kretyni a cierpią normalni ludzie.

  • 5. Data: 2009-08-22 19:14:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Dodajmy - głupie prawo, które tworzą kretyni a cierpią normalni ludzie.

    Ale kto cierpi i dlaczego ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-22 19:26:28
    Od: k...@o...pl

    > To prawo nie pozwala a nie bank.

    można poprosić o linka do aktu prawnego?

  • 7. Data: 2009-08-22 21:12:35
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > szkoda że bank nie dopuszcza myśli że może się przydarzyć
    > jednoczesna śmierć obojga współposiadaczy np. w wypadku
    > samochodowym i szkoda że nie pozwala taką dyspozycję...

    No właśnie nie. Bo w koncie wspólnym współposiadacz ma prawo do połowy
    środków, tak? W razie śmierci drugiej osoby, pierwsza może wypłacić z
    takiego konta tylko połowę środków. Mam rację?

    Jeśli tak jest, to prawo jest kompletnie KRETYŃSKIE, skoro nie pozwala na
    zadysponowanie swoją częścią środków!

    A jak się to wyjaśni, to napiszę do czego zmierzam.

  • 8. Data: 2009-08-22 21:43:00
    Od: k...@o...pl

    > Bo w koncie wspólnym współposiadacz ma prawo do połowy środków, tak?

    ma prawo do całosci

  • 9. Data: 2009-08-22 22:28:05
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > można poprosić o linka do aktu prawnego?

    Prawo bankowe. Znajdziesz na pewno w Google. Numerów stron nie podam.

    Darek

  • 10. Data: 2009-08-22 22:28:31
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    k...@o...pl pisze: