  • 1. Data: 2009-08-21 21:45:33
    Temat: noble bank
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    witam, otrzymalem email od noble bank jako reklamę kredytu. Odpisalem do
    nich proszac o informacje na temat kredytu. Od kilku dni zadnej odpowiedzi?
    Czy to norma tego banku? Czy moze dac sobie spokoj?
    pzdr

  • 2. Data: 2009-08-23 06:44:47
    Temat: Re: noble bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nich proszac o informacje na temat kredytu. Od kilku dni zadnej odpowiedzi?
    > Czy to norma tego banku? Czy moze dac sobie spokoj?

    jak jesteś naprawdę zainteresowany to zadzwoń na ich infolinię...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-08-24 18:36:33
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    skoro otrzymalem email oczekuje na info rownież tą drogą. Do dzisiaj brak
    odpowiedzi i juz sobie dałem spokoj z tym bankem.

  • 4. Data: 2009-08-24 18:54:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ROSTER" news:h6una4$reg$1@mx1.internetia.pl

    > skoro otrzymalem email oczekuje na info rownież tą drogą. Do dzisiaj brak
    > odpowiedzi i juz sobie dałem spokoj z tym bankem.

    Dziwne. Zawsze byłem zadowolony z e-mailowej korespondencji z Noble. Jak
    widać życie płynie i to co kiedyś działało dobrze, teraz nie działa wcale.
    Przynajmniej OF ciągle trzyma fason ;)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-08-24 19:27:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > widać życie płynie i to co kiedyś działało dobrze, teraz nie działa wcale.

    Roster dostał e-mail dot. kredytu. Podejrzewam, że wysyłał to jakiś
    automat, który nie przyjmuje odp. (trafiają one w próżnię) dlatego też
    trudno spodziewać się odp. na takiego emila...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-24 19:44:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h6upjh$2adq$1@opal.icpnet.pl

    > Roster dostał e-mail dot. kredytu. Podejrzewam, że wysyłał to jakiś
    > automat, który nie przyjmuje odp. (trafiają one w próżnię) dlatego też
    > trudno spodziewać się odp. na takiego emila...

    Nie pomyślałem o tym. Osobiście zawsze kontaktowałem się z nimi po przez
    e-mail zawarty na ich stronie - nigdy przez jakieś "odnośniki" w e-mailach.