  • 1. Data: 2009-08-22 09:08:26
    Temat: Millennium - idą po rozum do głowy?
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,

    Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości i zasad
    pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym Banku
    wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą
    informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

    Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego
    Millenet.

    Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
    xxxxxxxx
    xxxxxxxx
    będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12
    miesięcy.

    Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet!

    W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z TeleMillennium(R) 0 801 331
    331 lub + 48 22 598 40 40.

    Pozdrawiamy,
    Bank Millennium SA

    -------
    Troche już dla mnie za późno skorzystać z ich wspaniałomyslnej oferty,
    po ukazaniu się ich nowego TOiP postanowiłem skończyć moją przygodę z
    tym bankiem.
    Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie
    spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak
    PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze
    stoickim spokojem?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2009-08-22 09:29:14
    Temat: Re: Millennium - idą po rozum do głowy?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    > spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak
    > PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze

    Tak zakłada większość banków. I obserwując społeczeństwo (znajomi,
    rodzina) stwierdzam, że banki mają rację.

    Ludziom nie chce się zmieniać banku za kilka złotych miesięcznie.
    Zwłaszcza, że skoro podnoszą wszyscy to gdzie mają się przenieść ? Sporo
    część osób nie rozumie działania KK i większości produktów bankowych
    więc trudno, żeby analizowali cenniki wszystkich banków, zwłaszcza że i
    tak pewnie zrobiliby to błędnie (np. nie dostrzegą jakichś obowiązkowych
    ubezpieczeń od niczego itp.).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-08-22 10:08:15
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Bartek pisze:
    > Witam,
    >
    > Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

    A gdzie ta wiadomosc dostales? Ja zrezygnowalem okolo 25 lipca chyba z
    konta i zastanawiam sie czy tez dostane cos takiego ;)

  • 4. Data: 2009-08-22 10:09:44
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Bartek pisze:
    > Witam,
    >
    > Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

    Aha, tez to dostalem ;) w millenecie

  • 5. Data: 2009-08-22 10:14:31
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:

    > Aha, tez to dostalem ;) w millenecie
    do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone
    bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

    T.

  • 6. Data: 2009-08-22 10:35:58
    Od: Ra <a...@a...com>

    Bartek pisze:
> [...]
    > wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą
    > informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

    mille miał w sumie lepsze wyniki niż zakładano, co prawda zysk za
    kwartał to chyba 9mln to bardzo mało, teraz z samych opłat za konto
    zbiorą co najmniej połowę i to przez miesiąc

  • 7. Data: 2009-08-22 11:45:54
    Od: Bartek <b...@g...com>

    On 22 Sie, 12:14, Tolek <t...@N...gazeta.pl> wrote:

    > do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone
    > bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...
    >
    > T.

    Te dwa wyiksowane numery kont to złotówkowe i oszczędnościowe.

  • 8. Data: 2009-08-22 19:11:33
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Tolek" napisał w wiadomości:

    > do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie.
    > Ani słowa o złotówkowym...

    U mnie odwrotnie, zlotówkowe za darmo a o euro cisza :-)

    darek

  • 9. Data: 2009-08-24 08:27:52
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-08-22 11:08, Bartek pisze:
> [...]
    > xxxxxxxx
    > xxxxxxxx
    > będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12

    Ciekawostka, ja nie dostałem takiej wiadomości.
    Stawiam dolary przeciw orzechom, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy
    korzystałem z Millenetu więcej niż przedpiścy, a już na pewno
    wielokrotnie więcej niż przeciętny klient.

    Innymi słowy wygląda to na jakąś ściemę, kryteria są z pewnością inne...