  • 11. Data: 2016-05-09 15:16:13
    Temat: Re: Dolary wyparowaly
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 May 2016 05:23:32 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > Tutaj mamy sytuacje jakby maz prosil zone by przez tydzien nie robic zvyt glosno
    awantur w domu, bo wlascie kuzyni przyjechali do ich dzieci, a zona od razu poleciala
    powiedziec jaki maz wredny sasiadkom, dzieciom, kuzynom.

    Szkoda, że nie głosiłeś tych prorodzinnych poglądów, kiedy Maliniak z
    zapałem perorował w Brukseli o sfałszowanych wyborach samorządowych, a
    Antek Policmajster jeździł - nawet za ocean- ze swą szopką smoleńską.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 12. Data: 2016-05-09 15:30:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/09/2016 09:43 PM, n...@p...pl wrote:

    > można prosić o źródło tej rewelacji?!

    Te i inne rewelacje można przeczytać na blogu członka PiS i głównego
    ekonomisty SKOK:

    https://januszszewczak.wordpress.com/

    Np.
    https://januszszewczak.wordpress.com/2016/01/22/janu
    sz-szewczak-polskie-wladze-sa-szantazowane-przez-lob
    by-lichwiarsko-bankowe/

    A więc państwo pożyczając w tych bankach, daje im zarobić, daje
    zarobić zagranicznym podmiotom, a nie daje zarobić Narodowemu
    Bankowi Polskiemu.

    Tak właśnie jest, jesteśmy uzależnieni od woli zagranicznych
    bankierów - czy zechcą nam pożyczyć pieniądze na rozwój, czy
    też im się coś nie spodoba i nie zechcą. Nikt ich do tego nie
    zmusi. Proszę zobaczyć, co teraz mówią bankierzy, jak
    szantażują polskie władze poprzez lobby lichwiarsko-bankowe.

    W ogóle powala logiką swojej argumentacji. Cały świat się zaprzysiągł
    przeciwko Polsce, nagonka banksterów na czyste jak łza SKOKi itp. itd.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 13. Data: 2016-05-09 16:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Może jednak sprawdź jak wyglądało to zawłasczanie trybunału.

    Bardzo skutecznie, ale tylko do czasów wyborów AD 2015 r. :)

    [obecnie mamy czas liczenia KODujących manifestantów]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 14. Data: 2016-05-09 16:52:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Np.
    >https://januszszewczak.wordpress.com/2016/01/22/jan
    usz-szewczak-polskie-wladze-sa-szantazowane-przez-lo

    I u drugiego tez:
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/9239778,mateu
    sz-morawiecki-ubolewam-nad-tym-ze-zmagamy-sie-ze-zja
    wiskiem-donoszenia-na-wlasny-kraj,2,id,t,sa.html

    Tyle miliardow nas te dywidendy i odsetki kosztuja ...

    >A więc państwo pożyczając w tych bankach, daje im zarobić, daje
    >zarobić zagranicznym podmiotom, a nie daje zarobić Narodowemu
    >Bankowi Polskiemu.

    A tego chyba konstytucja zabrania. No i wiemy po co trzeba TK
    zlikwidowac :-)

    Ale od PKO pozyczac nie zabrania ...

    >W ogóle powala logiką swojej argumentacji. Cały świat się zaprzysiągł
    >przeciwko Polsce, nagonka banksterów na czyste jak łza SKOKi itp.
    >itd.

    No wiesz, czasem wystarczy jeden duzy bank, o obrotach wiekszych niz
    PKB Polski :-)
    A czasem wystarcza jeden odwazny czlowiek.

    J.