  • 1. Data: 2020-02-15 22:53:09
    Temat: Dodaj dostęp do innych banków i zyskaj...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...orzeszki?... Nie -- Mille oferuje za to dodawanie coś zupełnie innego... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-02-15 23:29:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Niby co?
    Mi póki co skutkuje to fatalnym muleniem ST milka :(

  • 3. Data: 2020-02-16 14:05:16
    Temat: Re: Dodaj dostęp do innych banków i zyskaj...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Niby co?
    > Mi póki co skutkuje to fatalnym muleniem ST milka :(

    Dasz radę napisać to w sposób zrozumiały?

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2020-02-16 14:25:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 14:05:28 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Dasz radę napisać to w sposób zrozumiały?

    Nie dam, musiałbyś używać takiej konfiguracji jak ja - firefox na X-terminalu.
    W wersji 46 czy 48 (w każdym razie ostatniej LTS - bo gen firefox działa na CentOsie
    - przed przejściem na quantum) firefox działał OK, ale po przejśviu na quantum zaczął
    na spi*onych stronach strasznie mulić.
    Marna w tym pociecha, że mam narzędzie do oceniania stopnia fatalności ST.
    Najgorsze są te kręcace kółka albo te paski z przesuwającymi się kolorami, jak się w
    tle coś ładuje.

    santander działa nieźle.
    milek pogorszył się z nową stroną główną, ale po dodaniu multi-bankowości jest
    jeszcze gorzej, prawie nie do użytku.
    mbąk działa, citek czasem zamuli.
    ika też sobje radzi, bnp w starym ST też (nic dziwnego, bo stary).
    Inteligo też stare, więc OK - aż dziw, że idea cloud też sobie radzi.