  • 1. Data: 2020-02-14 12:43:02
    Temat: Idea zawrotna
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Czy tylko mi nie proponują już zawrotnej? :)
    Czy jeszcze komuś działa, ktoś ostatnio robił przelew do innego banku?

  • 2. Data: 2020-02-14 14:04:42
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: g672 <g...@g...pl>

    W dniu 2020-02-14 o 12:43, spider pisze:
    > Czy tylko mi nie proponują już zawrotnej? :)
    > Czy jeszcze komuś działa, ktoś ostatnio robił przelew do innego banku?
    Nie działa

  • 3. Data: 2020-02-14 15:41:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy tylko mi nie proponują już zawrotnej? :)
    >Czy jeszcze komuś działa, ktoś ostatnio robił przelew do innego
    >banku?

    Z tydzien temu dzialala, wystarczylo 10kzl ..

    Ale teraz to oni pilnie pracuja na wynik odsetkowy, to moze wylaczyli
    ... az im kapital spadnie ..

    J.

  • 4. Data: 2020-02-14 23:33:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Feb 2020 12:43:02 +0100, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    wrote:

    >Czy tylko mi nie proponują już zawrotnej? :)
    >Czy jeszcze komuś działa, ktoś ostatnio robił przelew do innego banku?
    Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
    Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2020-02-15 09:33:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 14 lutego 2020 23:33:46 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

    > Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
    > Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

    Podwójnie rozsądnie.
    Na liście jesteś, gdybyś kiedyś miał okazję wydać ich kartą min. 15 euro w jednej
    transakcji (może być nawet w biedronku, ale nie będę Cię na koszty przewalutowań
    naciagał, choć oczywiście są minimalne, pół spreadu IKA oraz różnica kursowa MC - w
    sumie pewnie 0,5%) to mi N26 przelewem podziękuje i stawiam browar (jakiś dobry
    niemiecki, żeby było spójnie) ;)

  • 6. Data: 2020-02-15 21:27:27
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2020-02-14 o 23:33, WAM pisze:
    > Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
    > Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

    A ten N26 jakiś procent daje czy tylko w pewniejszą walutę inwestujesz?

    Sławek

  • 7. Data: 2020-02-16 21:17:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Feb 2020 21:27:27 +0100, Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    >A ten N26 jakiś procent daje czy tylko w pewniejszą walutę inwestujesz?
    Aktualnie bez % ale postanowiłem trochę eksmitować za granicę w obawie
    przed nacjonalizacją środków w bankach .pl

    WAM

  • 8. Data: 2020-03-02 07:43:31
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-02-14 o 12:43, spider pisze:
    > Czy tylko mi nie proponują już zawrotnej? :)
    > Czy jeszcze komuś działa, ktoś ostatnio robił przelew do innego banku?

    Powróciła zawrotna, proponują 2,3 % (sprawdzałem przy przelewach do
    dwóch banków)