  • 1. Data: 2010-11-10 08:38:03
    Temat: Do "fundamentalistów" i Anatola...
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Tak z ciekawości.
    O ile z fundamentalnego punktu widzenia powinien spać kurs USD na przykład
    względem PLN (warunek - czysto teoretyczna hipoteza że Belka z Donkiem u nas
    nic nie dodrukuje) biorąc pod uwagę iż właśnie w Stanach dodrukowano 600 mld
    USD.

    Zagadnienie to wiąże się z odpowiedzią na pytanie ile w Ameryce jest
    pieniądza w obiegu. Czy FED (czy tam jakaś inna instytycja amerykańska na
    wzór NBP podaje infi na temat ilośći pieniądza w obiegu).

    Coś tam z zasłyszenia się dowiedziełem (bodajże na jakimś blogu prawicowym)
    iż Ron Paul chciał bodajże przeprowadzać audyt w jakijs instytucji (FED ???)
    zawiązanej z kreowaniem pieniądza ale czy to przeprowadził tego już nie
    pamiętam (chyba pewnie nie bo by go już dawno odstrzelili jak Kenedy'ego).

    Czy nasz najlepszy specjalista jeżeli chodzi o wskaźniki ekonomiczne Anatol
    rzuci tu parę wskaźników, które to pozwolą secjalistom fundamentalnym np.
    Kroovce oszacowac o ile może spaść kurs USD, czy nie będzie to możliwe ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-11-10 08:48:47
    Temat: Re: Do "fundamentalistów" i Anatola...
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Anatol rzuci tu parę wskaźników, które to pozwolą secjalistom
    > fundamentalnym np. Kroovce oszacowac o ile może spaść kurs USD, czy nie

    to niemożliwe

  • 3. Data: 2010-11-10 08:57:25
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > to niemożliwe

    Why ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-11-10 09:59:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Why ?.

    Jeszcze mniej możliwe do przewidzenia, niż to że w bessie kgh się
    zwali(ło)140 na 20zł.

    Z tej prostej przyczyny, że nieznamy kluczowych informacji przed faktem,
    znamy tylko niepełny i zafałszowany stan aktualny, stąd nie da się takich
    rzeczy przewidzieć na podstawie jakichś tam szczątkowych danych