  • 1. Data: 2006-05-03 07:18:15
    Temat: Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jest jakis bank, ktory ma takie cos ? Nie chodzi mi o wyplaty powyzej
    400zl, tylko o wyplaty kazdych kwot np. 50-100zl.

    Koszt prowadzenia konta mu tu mniejsze znaczenie, bo dwie wyplaty w
    obcych bankomatach i juz mam 10zl.

    BOS mial cos takiego ? A moze cos jeszcze ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-05-03 07:37:46
    Temat: Re: Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach ?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    BPH w wersji Sezam MAX za 13 zł miesieczne.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-05-03 08:09:44
    Od: zbig <z...@p...com>

    Mithos napisał(a):

    > BOS mial cos takiego ? A moze cos jeszcze ?

    fortis bank 7 zł prowadzenie konta + 1 zł za każdą kartę

  • 4. Data: 2006-05-03 10:25:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "zbig"

    > fortis bank 7 zł prowadzenie konta + 1 zł za każdą kartę

    ale w Fortisie e-pakiet zamierzaja przestac oferowac
    musialbys sie pospieszyc - na razie jeszcze jest
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-05-03 10:32:48
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > obcych bankomatach i juz mam 10zl.
    >
    > BOS mial cos takiego ? A moze cos jeszcze ?

    Obecnie najlepszego co jest jeżeli chodzi o Twoje założenia to e-pakiet
    Fortisu. Super sprawa. Tylko tak jak pisał ***blad*** musisz się
    spieszyć, bo chcą go przestać oferować. Ale Ci co już go mają to będą
    mieli dostałem takie oficjalne stanowisko Fortis Banku.

    Przemek

  • 6. Data: 2006-05-03 10:52:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > ale w Fortisie e-pakiet zamierzaja przestac oferowac
    > musialbys sie pospieszyc - na razie jeszcze jest

    Ja na wszelki wypadek przeprowadzilem male rozeznanie. Doszedlem do wniosku,
    ze gdyby Fortis sie zepsul to w chwili obecnej otwirzylbym rachunek Xelion.
    Z wielkim dystansem podchodze do tego banku, ale moze warto zaryzykowac.
    Prowadzenie rachunku 4 pln/m-c (jak ktos zdecydowany zaplacic za rok z gory
    to 35pln/rok). W tym rachunki walutowe i karta Maestro. Operacje za
    posrednictwem Internetu gratis, w tym rowniez przelewy walutowe na rachunki
    prowadzone przez polskie banki. Bezplatny dostep do bankomatow Pekao i
    Euronetu. Dodatkowy gadzet, przelewy sms-owe (to moze sie przydac jak gdzies
    w drodze okazuje sie, ze wypadla z glowy jakas wazna platnosc, a do
    ostatniej sesji zostalo tylko kilka minut ;)).
    KK Xelion chyba jednak bym nie wzial, strasznie droga ;).

    MK

    PS. Chyba wplaty i wyplaty gotowkowe w okientu gratis + bankomaty depozytowe
    (z obu funkcjonalnosci b. rzadko korzystam, wiec dla mnie raczej bez
    znaczenia).

  • 7. Data: 2006-05-03 13:40:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 May 2006 12:52:49 +0200, w
    <56230$44588b3d$540ad61f$2868@news.chello.pl>, "MK" <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Prowadzenie rachunku 4 pln/m-c (jak ktos zdecydowany zaplacic za rok z gory
    > to 35pln/rok). W tym rachunki walutowe i karta Maestro. Operacje za

    Wygląda zacnie, ale karta Maestro = potwierdzanie transakcji PIN-em. Czyli
    spalony na wejściu :].

  • 8. Data: 2006-05-03 14:16:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    Wed, 3 May 2006 12:52:49 +0200, w

    > Wygląda zacnie, ale karta Maestro = potwierdzanie transakcji PIN-em. Czyli
    > spalony na wejściu :].

    Mi nie przeszkadza. Maestro jak i VE sluza mi tylko do bankomatow :).
    Tak na marginesie, czy wiecie jak sa traktowane transakcje wykonane w
    okienku pocztowym fortisowa VE? W TOiP jest, ze wszystkie wyplaty z
    bankomawot 0 PLN, ale okienko pocztowe moze byc potraktowane jak wyplata w
    oddziale banku. A na ten temat TOiP milczy. Mam podejrzenia, ze nie bedzie
    to tak samo potraktowane, bo napisaliby po prostu "transakcje gotowkowe 0
    PLN" :).

    MK

  • 9. Data: 2006-05-03 15:28:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wyplata w oddziale banku. A na ten temat TOiP milczy. Mam
    > podejrzenia, ze nie bedzie to tak samo potraktowane, bo napisaliby po

    Oj - ale nie wiem, czy tak od razu zalozysz sobie konto w Xelionie ;) No i
    planuja podwyzki i to znaczne (uzaleznienie ceny od zlozonych aktywow).

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 10. Data: 2006-05-03 16:59:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    > spieszyć, bo chcą go przestać oferować. Ale Ci co już go mają to będą
    > mieli dostałem takie oficjalne stanowisko Fortis Banku.

    Czytam sobie cos o e-pakicie aczkolwiek jakie zalety ma ten bank np. w
    stosunku do konta w BOS (widze, ze tego ostatniego nikt nie poleca, wiec
    chyba jakies kiepskie jest?). Nie potrzebuje z tego konta ani przelewow,
    ani KK, ani nic innego. Mam juz dwie KK, jedno konto z darmowymi
    przelewami i po prostu potrzeba mi czegos do darmowego wyciagania gotowki.

    --
    pozdrawiam
    Mithos