  • 1. Data: 2010-11-10 15:33:44
    Temat: Czy to początek korekty na giedach ?
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Może tak być, dzisiaj mamy spore spadki na wszystkich giełdach.
    Polska GPW spadła dziś przy dużych obrotach. Rynek był już bardzo wykupiony i
    niemal powszechnie panował przesadny hurraoptymizm.
    A to jak wiadomo bywa najczęściej pułapką. Jeśli jest to początek korekty to
    nie będzie ona chyba zbyt głęboka ani długa.
    Jeszcze nie teraz, może ta większa korekta zacznie się w styczniu 2011r.?

  • 2. Data: 2010-11-10 17:19:29
    Temat: Re: Czy to początek korekty na giedach ?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie będzie ona chyba zbyt głęboka ani długa.
    > Jeszcze nie teraz, może ta większa korekta zacznie się w styczniu 2011r.?

    Mam nadzieję, że w końcu to spadnie. Ceny robią się absurdalnie wysokie. Np
    Żywiec poszedł w kilka miesięcy z 450 na 570, a w dniu notowania bez
    dywidendy 20 zł, czyli wczoraj kurs jeszcze wzrósł!
    Wszyscy wokół zakładają rachunki maklerskie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-10 18:44:02
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > nie będzie ona chyba zbyt głęboka ani długa.
    > Jeszcze nie teraz, może ta większa korekta zacznie się w styczniu 2011r.?

    Może tak, a może nie. Każdy analityk Ci to powie! ;-)

  • 4. Data: 2010-11-10 19:30:18
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > nie będzie ona chyba zbyt głęboka ani długa.
    > Jeszcze nie teraz, może ta większa korekta zacznie się w styczniu 2011r.?

    Białek mówi, że Hiszpania cienko przędzie .....

    Noli turbare, Ben, noli turbare.
    http://wojciechbialek.blox.pl/2010/11/Noli-turbare-B
    en-noli-turbare.html

    "[...] Ten sygnał jest potwierdzany przez rynek CDS (Credit Default Swaps)
    czyli ubezpieczeń przed ryzykiem bankructwa. Premia, którą trzeba płacić za
    ubezpieczenie się przed bankructwem Hiszpanii, cały czas rośnie i jest o
    krok przed przełamaniem wiosennego szczytu: [...]".

    Jak by się miało tam "zwalić", to byłaby chyba większa jatka na skalę
    globalną ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/