  • 1. Data: 2006-01-25 07:33:17
    Temat: Czy to normalna praktyka banków?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Znajoma ostatnio zarejestrowała działalność gospodarczą.
    Po kilku dniach dostała list z PKO BP z ofertą konta
    dla przedsiębiorców. No ja rozumiem - te dane są jawne
    i siedzi jakiś gość i z automatu drukuje i wysyła
    imienne oferty.
    Za to z innego banku dostała e-majla, którego nie podawała
    przy rejestracji działalności. To już bardziej zagadkowe.
    Pytanie moje: czy oni tak zawsze, czy tylko w Kielcach
    mają szpiegów?

    Miroo

  • 2. Data: 2006-01-25 21:27:59
    Temat: Re: Czy to normalna praktyka banków?
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 25 Jan 2006 08:33:17 +0100, Miroo napisał(a):

> [...]
    > przy rejestracji działalności. To już bardziej zagadkowe.
    > Pytanie moje: czy oni tak zawsze, czy tylko w Kielcach

    trudno spytać się tego banku? pewnie gdzieś ten email ujawniła w pkt czy
    podobnych.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-01-25 21:36:35
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2006-01-25 08:33, Miroo wrote:
> [...]
    > dla przedsiębiorców. No ja rozumiem - te dane są jawne
    > i siedzi jakiś gość i z automatu drukuje i wysyła

    Raczej tak. Plany sprzedaży trzeba wykonywać. Kto pierwszy ten lepszy
    bardzo często. Chyba, że trafiają na osobę o wyrobionym zdaniu o bankach :)

    > Za to z innego banku dostała e-majla, którego nie podawała
    > przy rejestracji działalności. To już bardziej zagadkowe.
    > Pytanie moje: czy oni tak zawsze, czy tylko w Kielcach
    > mają szpiegów?

    Gdzieś musiała użyć tego maila. Albo też zakładając konto na firmę u
    jakiegoś providera, wybrała np. 'taniego', który dzieli się taką
    informacją z jakimś bankiem...?
    Jeśli to mail zakładany zanim miała DG, zapytałbym banku, dlaczego
    spamują jej prywatną skrzynkę i w jaki sposób dostali jej adres ;)
    A tu mają podstawowe pomysły na ochronę adresu:
    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/655/j/pl/

    Pozdr.
    piwar.

  • 4. Data: 2006-01-25 21:43:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    piwar wrote:
    [...]

> [...]
    > Jeśli to mail zakładany zanim miała DG, zapytałbym banku, dlaczego
    > spamują jej prywatną skrzynkę i w jaki sposób dostali jej adres ;)
    A jeśli po to niby nie spamują ? I niby ochrona adresu się nie należy ?
    Tylko ustawa o ochronie danych osobowych istnieje ?
    Jaki to bank ?
    KJ

  • 5. Data: 2006-01-26 19:50:29
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Za to z innego banku dostała e-majla, którego nie podawała
    > przy rejestracji działalno?ci. To już bardziej zagadkowe.

    Ale ten mail ... to opłacony był ? Czy to moze cos z o2.pl, onet.pl,
    tlen.pl, go2.pl ... itp ? Bo jak darmowy to wiadomo, ze za reklamę ...

    --
    Krzysiek, Krakow