  • 11. Data: 2003-05-23 14:26:39
    Temat: Odp: ile sprzedawca oddaje prowizji?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Oddaje w procentach, wiec kwota nie ma znaczenia. Ale placi za kazde
    > polaczenie. Niewiele, bo to lokalne polaczenia sa, ale zawsze. Chyba ze
    > jest podpiety do jakiejs sieci (nie wiem jakiej). Wtedy to mu sie oplaca
    > kasowac nawet 1 zl, bo stala oplata za podlaczenie do sieci rozklada sie
    > na wieksza liczbe transakcji.
    >
    > Bartol

    Ma znaczenie, tylko pozornie jest tak prosto. Wyobraz sobie klienta, ktory
    przychodzi do salonu sprzedazy aut, kupuje auto warte ponad 100 tysiecy,
    naleznosc regulujac karta kredytowa (autentyczny znany mi przypadek sprzed
    miesiaca).
    to sa juz konkretne sumy, a w tym bardzo konkretnym przypadku do interesu
    musial dolozyc diler, bo auto bylo z ubieglego roku i juz po przecenie (cena
    byla ustalona bez prowizji dilera)

    pozdr.
    Marcin

  • 12. Data: 2003-05-23 15:30:26
    Temat: Re: ile sprzedawca oddaje prowizji?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Oddaje w procentach, wiec kwota nie ma znaczenia. Ale placi za kazde
    > polaczenie. Niewiele, bo to lokalne polaczenia sa, ale zawsze. Chyba ze

    Lokalne?? To chyba zależy od sterfy numeracyjnej. :-)

    Wydaje mi się, że wdzwanianie następuje do 'stolycy'...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-05-23 15:45:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 23 May 2003 17:30:26 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

    > Lokalne?? To chyba zależy od sterfy numeracyjnej. :-)
    >
    > Wydaje mi się, że wdzwanianie następuje do 'stolycy'...

    Wbrew pozorom dzwonienie lokalne (z tepsy) kosztuje wiecej (35 gr) niz 15
    sekundowe polaczenie miedzystrefowe np. w taryfie NOM BIZNES 1044 (10 gr w
    szczycie, 8 gr poza szczytem). Ale komu by sie chcialo w taki sposob
    oszczedzac...

    M.

  • 14. Data: 2003-05-24 16:53:09
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Od 1,80% do ponad 4%, zalezy od obrotu. Jest jeszcze dzierzawa msc.

  • 15. Data: 2003-05-25 10:49:49
    Od: "Bielawa" <c...@p...onet.pl>

    dzieki za bardzo konkretna odpowiedz

    Użytkownik Mirek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bao82a$7at$...@a...news.tpi.pl...

  • 16. Data: 2003-05-26 08:39:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

> [...]

    Raczej watpie. Slyszalem dawno temu, ze Polcard mial regionalne punkty
    dostepowe, tak ze wszyscy dzwonili lokalnie.

> [...]
    > 15 sekundowe polaczenie miedzystrefowe np. w taryfie NOM BIZNES 1044 (10
    > gr w szczycie, 8 gr poza szczytem). Ale komu by sie chcialo w taki

    Eeeeee, 15 s na potwierdzenie transakcji karta? Przeciez modemy sie
    dluzej zgwizduja. ;-) Poza tym wypada najpierw sprawdzic, co klient
    nabazgral na slipie (lub poczekac az wprowadzi PIN, co chwile trwa z
    reguly) i potwierdzic, ze nabazgral prawidlowo.

    Bartol

  • 17. Data: 2003-05-26 08:40:05
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    > Eeeeee, 15 s na potwierdzenie transakcji karta? Przeciez modemy sie
    > dluzej zgwizduja. ;-)

    na isdnie nawet ze 2 sekundy

  • 18. Data: 2003-05-26 09:11:10
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > naleznosc regulujac karta kredytowa (autentyczny znany mi przypadek sprzed

    A który salon pozwala na płatność kartą? Jestem zainteresowany... :-)

    m23m