  • 1. Data: 2013-10-13 16:59:04
    Temat: Czy przelew dojdzie?
    Od: janek <j...@w...pl>

    Czy przelew dojdzie jeżeli będą niewłaściwe dane odbiorcy: tj imie
    nazwisko i adres zamieszkania?

    pozdr.

  • 2. Data: 2013-10-13 17:04:10
    Temat: Re: Czy przelew dojdzie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 16:59:04 +0200, janek napisał(a):
    > Czy przelew dojdzie jeżeli będą niewłaściwe dane odbiorcy: tj imie
    > nazwisko i adres zamieszkania?

    Trudno powiedziec.
    W paru aferach zarzucano bankom slaba kontrole, to moze teraz jest
    lepsza.

    J.

  • 3. Data: 2013-10-13 18:02:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-13 16:59, janek pisze:
    > Czy przelew dojdzie jeżeli będą niewłaściwe dane odbiorcy: tj imie
    > nazwisko i adres zamieszkania?

    W większości przypadków dojdzie, choć zdarzają się nieliczne wyjątki. To
    zależy od banku odbiorcy, a nie pamiętam którego dotyczyły te przypadki.
    BGŻ, mB, EB, ING - dochodzą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-10-13 20:34:01
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    janek wrote:
    > Czy przelew dojdzie jeżeli będą niewłaściwe dane odbiorcy: tj imie
    > nazwisko i adres zamieszkania?

    dojdzie

  • 5. Data: 2013-10-13 22:20:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-10-13 16:59, janek pisze:
    > Czy przelew dojdzie jeżeli będą niewłaściwe dane odbiorcy: tj
    > imie nazwisko i adres zamieszkania?

    Wszystkie swoje przelewy do polsatu adresuję jako do POLSZMATU,
    i żaden nie zawrócił.

    W polach ADRESAT przelewów do os fiz wpisywałem już takie
    głupoty począwszy od św. Piotra, przez Mikołaja aż po samego OBI
    WAN KENOBI, i zawsze docierały.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-10-14 10:09:39
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > W polach ADRESAT przelewów do os fiz wpisywałem już takie
    > głupoty począwszy od św. Piotra, przez Mikołaja aż po samego OBI
    > WAN KENOBI, i zawsze docierały.

    wpisz al quida albo al załahiri czy jak mu tam ;)

  • 7. Data: 2013-10-16 20:25:47
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Wszystkie swoje przelewy do polsatu adresuję jako do POLSZMATU, i żaden
    > nie zawrócił.

    Nie wiem, czy każdy z abonentów Polsatu ma osobny rachunek do wpłat, ale
    w takiej Netii wystarczy w przelewie wystarczy tylko wpisać właściwą
    kwotę z bieżącej faktury i numer rachunku. Żadnych tytułem z poprawnym
    tytułem, numerem, nazwą FVAT i innych takich. Tylko kwota na określony
    nr konta.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2013-10-16 20:45:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

  • 9. Data: 2013-10-16 20:47:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Każdy. Dlatego właśnie przez obsługę płatności masowych przez np
    trans collect liczy się zazwyczaj tylko nr rach, a dane odbiorcy
    czy tytuły są nieważne. Chyba, że bank odbiorcy "wie" że dany
    rachunek to rachunek masowy i tu nic nie sprawdza z automatu, a
    rachunki inne niż masowe podlegają kontroli.

    Ale wówczas przelewy, które pchałem do os fiz by mi się
    odbijały, a nigdy się nie zdarzyło.

    Można zatem przyjąć, że nic nie jest ważne, tylko sam nr rach.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90