  • 1. Data: 2013-10-12 21:20:45
    Temat: BZ WBK oferta 1-2-3 zwroty za transakcje 1% 2% 3%
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    No i wprowadzili.
    Niestety trzeba zasilać konto kwotą 5000 zł.

    Prowadzenie rachunku (miesięcznie)
    wpływ w danym miesiącu w wysokości 5 tys. zł i więcej Bez opłat
    Wpływ w danym miesiącu w wysokości poniżej 5 tys. zł 20,00 zł

    Wydawaj i zarabiaj! Płać kartą kredytową 1|2|3 i otrzymuj zwrot swoich
    codziennych wydatków
    1% wydatków we wszystkich supermarketach spożywczych
    2% wydatków na wszystkich stacjach paliw
    3% wydatków we wszystkich restauracjach i fast foodach

    Zyskuj na oprocentowaniu Twojego konta
    1% do 1000 zł
    2% do 2000 zł
    3% do 3000 zł

    Płać za swoje rachunki mniej!
    1% gaz
    2% prąd
    3% internet/TV/Telefon

    Z Kontem 1|2|3 masz możliwość otrzymania nagrody w wysokości 1%, 2% i 3%
    wartości zrealizowanych płatności odpowiednio za gaz, prąd, usługę
    telekomunikacyjną (Internet, telefon - stacjonarny i komórkowy i telewizję
    - kablową i satelitarną). To jest tak proste jak 1-2-3
    Krok 1. Przynieś do Banku swoje rachunki - potwierdzimy numery rachunków,
    na które będą regulowane Twoje zobowiązania.
    Krok 2. Opłacaj rachunki z Konta 1|2|3.
    Krok 3. Ciesz się niższymi rachunkami w każdym kolejnym miesiącu.)

    http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-1-2-3/konto-1-2-3.html

    Opłata miesięczna za kartę
    pobierana co miesiąc w przypadku rozliczenia przez BZ WBK w poprzednim
    miesiącu kalendarzowym transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą na kwotę
    min. 500zł *Bez opłat*
    pobierana co miesiąc w przypadku nie rozliczenia przez BZ WBK w poprzednim
    miesiącu kalendarzowym transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą na kwotę
    min. 500zł *5,00 zł*

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2013/Krakow/index2.php

  • 2. Data: 2013-10-13 00:17:40
    Temat: Re: BZ WBK oferta 1-2-3 zwroty za transakcje 1% 2% 3%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 21:20:45 +0200, Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
> [...]
    > 2% wydatków na wszystkich stacjach paliw
    > 3% wydatków we wszystkich restauracjach i fast foodach

    no coz, przelewac 5000 miedzy bankami to nie jest jakis wielki problem
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-10-13 06:32:13
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2013-10-13 00:17, J.F. pisze:

    > no coz, przelewac 5000 miedzy bankami to nie jest jakis wielki problem
    > :-)

    Ale te profity trochę marne...
    Jaja kobyły (tzn aktualny, wieloletni) klient wytargowałem na gołej KK
    3% spożywczaki, supermarkety i benzyna. W fastfoodzie ostanio byłem 15
    lat temu :) Restauracje - owszem, może być istotne, bo tam płatności
    wyższe, jak za benzynę nie przymierzając, ale też nie za często.
    Bardziej by mnie rajcowało 3% w aptekach ;) ale tego nikt nie oferuje :D
    Umiom liczyć.

    Innych szczególnych profitów nie widzę. 3% na depozytach, to daje
    byle-optima.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 4. Data: 2013-10-13 07:08:02
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-13 06:32, SQLwiel pisze:

    > Bardziej by mnie rajcowało 3% w aptekach ;) ale tego nikt nie oferuje :D
    > Umiom liczyć.

    W Millenium Dobre Konta tak ma... jeszcze.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-10-13 09:10:10
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 06:32:13 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > wytargowałem na gołej KK
    > 3% spożywczaki, supermarkety i benzyna.

    a technicznie jak ?
    przez infolinię ? czy w oddziale i pisemny aneks Tobie dali ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index4.php

  • 6. Data: 2013-10-13 09:15:57
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-13 09:10, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > a technicznie jak ?
    > przez infolinię ? czy w oddziale i pisemny aneks Tobie dali ?

    W oddziale.
    W okolicach daty, kiedy wypadałoby złożyć rezygnację ze wznowienia karty
    poszedłem do oddziału i powiedziałem, ze chcę zrezygnować, chyba, że
    mają jakieś argumenty żeby mnie zatrzymać. Pani przy biurku nie ma
    takich kompetencji. Dzwoni do ober-konsultanta i oddaje słuchawkę. Tego
    roku w marcu akurat nie przeszło. Byli twardzi. Ja również i złożyłem
    rezygnację. Po miesiącu poszedłem znów do oddziału, że byłbym skłonny
    rezygnację wycofać, jeśli... No i tym razem przeszło.

    Pozdrawiam panią Agnieszkę z oddziału na Wita Stwosza :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-10-13 10:10:47
    Od: p...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 09:15:57 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Pozdrawiam panią Agnieszkę z oddziału na Wita Stwosza :)

    a na ile dostales te 3%?
    Bo mi ostatnio chcieli dac tylko na 6 misiecy.

  • 8. Data: 2013-10-13 15:35:21
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-12 21:20, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

> [...]
    > miesiącu kalendarzowym transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą na kwotę

    Parę dodatkowych haczyków i pytań:

    Wypłata gotówki:
    w bankomatach sieci BZWBK24 oraz placówkach partnerskich BZ WBK
    Bez opłat -
    Co się zalicza do "placówek parnerskich" ?

    Sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie miniwyciagu (listy 10
    ostatnich transakcji) w bankomatach 2,00 zł -

    Wygenerowanie nowego numeru PIN na wniosek Posiadacza w formie
    papierowej w Placówce BZ WBK 9,00 zł 9,00 zł

    Generowanie zestawienia operacji 9,00 zł 9,00 zł
    Mam nadzieję, że nie to, standardowe, comiesięczne ?
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2013-10-13 17:21:10
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 15:35:21 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:
    > Parę dodatkowych haczyków i pytań:
    >
    > Wypłata gotówki:
    > w bankomatach sieci BZWBK24 oraz placówkach partnerskich BZ WBK
    > Bez opłat -
    > Co się zalicza do "placówek parnerskich" ?
    Zaliczają się do nich placówki partnerskie :)
    Tutaj masz wyszukiwarkę wszystkich:
    http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/wyszukiwark
    a-placowek-i-bankomatow/wyszukiwarka-placowek-i-bank
    omatow.html

> [...]
    > papierowej w Placówce BZ WBK 9,00 zł 9,00 zł
    >
    > Generowanie zestawienia operacji 9,00 zł 9,00 zł
    > Mam nadzieję, że nie to, standardowe, comiesięczne ?
    Oczywiście, że nie są. Opłaty za sprawdzenie salda czy "miniwyciąg" w bankomacie są w
    większości banków. Co więcej np. w mBąku każda zmiana PINu do karty przez Internet
    kosztuje 2 zł, a w WBK taka w systemie na szczęście jest darmowa. Te zestawienie
    operacji to tylko dodatkowa opcja do uzyskania w oddziale (chyba "dla bogaczy", bo
    kto normalny o coś takiego prosi...).

    Osobiście uważam, że zwykłe KGP jest lepsze, bo konto jest bezwarunkowo darmowe (nie
    trzeba wydawać 500), a do "Nawet 700..." wystarczy wynagrodzenie na 1000 zł, a nie na
    aż 5000. Poza tym ten zysk z rachunków będzie chyba raczej nieduży. A do tego ew. KK
    1|2|3 ma "nieanulowalną" opłatę miesięczną. No ale kto co woli :)

    Zachęcam do otwierania konta oraz ew. dodatkowych produktów z czyjegoś polecenia -
    można w ten sposób łatwo zyskać dodatkowe 200 zł premii.

  • 10. Data: 2013-10-13 18:45:09
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 09:15:57 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Pozdrawiam panią Agnieszkę z oddziału na Wita Stwosza :)

    Wita Stwosza ?
    nie widze takiego oddziału na mapie, a szedłem tą uliczką w sierpniu i nie
    przypominam sobie banku

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php