  • 1. Data: 2012-05-28 09:04:48
    Temat: Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Witajcie panienki buhahahaha

    mój scenariusz zrealizował się, zrealizowałem short na EURUSD, banana
    WIG-20 i S&P pincedt

    zgodnie z moimi pzrewidywaniami eurusd jebnął dołem , podobnie wig-20

    czas na LONG panienki

    czy któraś panienka czyta przygłupiego harmonicznego, ja założyłem
    swoimi pozycjami spadki, tamten nieuk wieścił mega hossę, ja zaczynam
    zakładać na pieniądzu LONGI, zkładam że harmoniczna panienka wieści
    mega spadki

    czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

  • 2. Data: 2012-05-28 19:22:17
    Temat: Re: Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >Witajcie panienki buhahahaha

    >czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

    głupi jesteś jak but, ale fajnie się Ciebie czyta ;P
    cieszę się, że stawiasz na L-ki :)

  • 3. Data: 2012-05-29 09:09:49
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    przed nami bardzo silne wzrosty na wszystkich rynkach zatem pocałuj
    mnie w dupę panienka

    UWAGA, DONIESIONO MI; Harmoniczna panienka obstawia kosmiczne spadki
    na wszelkich rynkach, skąd ten cudak wziął
    się ???????????????????????????????????????

    buhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 4. Data: 2012-05-29 20:25:03
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Charlie delta wrote:

> [...]
    > mega spadki
    >
    > czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

    Wygląda, że EURUSD nie ma jeszcze dość...

    --
    ichi

  • 5. Data: 2012-05-29 21:26:19
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 28 May 2012 00:04:48 -0700 (PDT), Charlie delta napisał(a):

> [...]
    > mega spadki
    >
    > czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

    Od kiedy ten wzrost eur? Od 17 czerwca, czy może wcześniej.A może kurna za
    2 lata. Zgodnie w twoim krabem czy inną szczeżują, postawiłem konkretną
    kasę na L. Póki co jestem w czarnej dupie, ale nie odpuszczę tak łatwo.
    Ciekawe co napiszesz za tydzień albo trzy jak pieprxznie na 1.18 hę?

  • 6. Data: 2012-05-29 22:19:17
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 29 Maj, 21:26, root <a...@j...com> wrote:

> [...]
    > kasę na L. Póki co jestem w czarnej dupie, ale nie odpuszczę tak łatwo.
    > Ciekawe co napiszesz za tydzień albo trzy jak pieprxznie na 1.18 hę?

    panienka nie sraj buhahahahaha