  • 1. Data: 2012-05-28 10:05:41
    Temat: EURUSD - czyli co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

  • 2. Data: 2012-05-30 09:58:25
    Temat: Re: EURUSD - czyli co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 28 Maj, 10:05, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39125a5544337c76
    .html

    IMO powiem dość, ale z rynkiem nie dyskutuje się, chociaż... otwarta
    jest droga do ....1.2000

    zhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39125a5544337c7
    6.htmlby nie było
    nieporozumienia , mam długą pozycję

  • 3. Data: 2012-05-30 10:18:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    rozmawiałem z moja czarna kolega za wielka kałuża

    on przyjmuje założenie zakładające zniesienie 38 procentów w postaci
    impulsu do ceny 1.2820

    zatem poziom spadku z ceny 1.34650 powinien zjechać do ceny 1.2412
    (punkt)

    zgodnie z ta metodologią można zakładać kolejne wartości FIBO korekty
    do ceny 1.28200 - jest to istotny poziom powyżej którego nastąpi
    odwracanie trendu mierzone dużym prawdopodobieństwem ( to nie byłaby
    już korekta)

    sumując:

    cena wyjściowa ruchu to 1.34650

    ważna cena to 1.2820 powyżej której mówimy o odwróceniu a nie o
    korekcie

    buhahahahaaaaaaaaaa

  • 4. Data: 2012-05-30 17:18:35
    Od: Czesław Dąbrowski <d...@g...com>

    wrote:
    > rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

    moja czarna amerykańska kolega (nie mylić z małpą siedzącą w white
    house) bierze long, ja też mam długa pozycję buhahahaha

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1984d16ee7f57569
    .html

  • 5. Data: 2012-05-30 17:52:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 17:18, Czesław Dąbrowski <d...@g...com>
    wrote:

    > moja czarna amerykańska kolega (nie mylić z małpą siedzącą w white
    > house)  bierze long, ja też mam długa pozycję buhahahaha

    panienka nie podszywaj się pod GURU !!!!!!!buhahahaha

  • 6. Data: 2012-06-05 14:35:58
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4e85f31b3513aa0
    .html