  • 11. Data: 2002-06-15 21:00:14
    Temat: Re: Co to jest Swift
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    O to mi chodziło
    dzieki

  • 12. Data: 2002-06-16 21:49:35
    Od: "ziuciu" <z...@w...pl>

    > Rozumiem , że ty jesteś poza granicami Polski, bo to byl SWIFT polskiego
    > banku
    >
    > Jeśli jesteś w Polsce i chcesz przelać na konto w Polsce, to SWIFT zbędny

    Przykro mi ale sie mylisz, nie zawsze tak jest. Chcac przelac z konta
    dewizowego w polskim banku na konto dewizowe tez w polskim banku, musisz
    korzystac z przelewu zagranicznego. Tak jest na pewno, bo ponoc przez Elixir
    nie pojdzie, bo to nie jest zgodne z prawem dewizowym. Dlaczego nie wiem.
    Bede wdzieczny jesli mi to ktos wyjasni ze szczegolami.

    Pozdawiam,
    Ziuciu