  • 1. Data: 2004-06-03 07:28:50
    Temat: Co się dzieje z potwierdzeniami wpłat?
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Mam konto w mBanku i jestem niestety zmuszony do korzystania z usług Pocztu
    Polskiej do wpłacania pieniążków na to konto.

    Wypełniam wiec cztery samokopiujące się blankiety i daje pani w okienku.

    Ona wszystkie stepuje i daje mi jeden ten z napisem "dla wpłacającego", ten
    z napisem "dla Poczty" pewnie sobie zostawia (chociaż ostano teizm go dała
    bo twierdziła, że i tak go wyrzuci) i ten z napisem "dla banku" pewnie
    wysyłają do banku.

    Ale jest jeszcze czwarty blankiet z napisem "dla posiadacza rachunku" i jak
    mniemam, że też powinienem go dostać, ale jeszcze nigdy mi się to nie
    zdarzyło.

    Co się więc dzieje z tym ostatnio blankietem?

  • 2. Data: 2004-06-03 07:49:21
    Temat: Re: Co się dzieje z potwierdzeniami wpłat?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymekg wrote:
> [...]
    > zdarzyło.
    >
    > Co się więc dzieje z tym ostatnio blankietem?

    Powinien być w archiwum banku.
    Jeśli sobie zażyczysz każdy bank da ci papierową dokumentację za
    odpowiednią opłatą.
    Sytuacja analogiczna do odcinków rent i emerytów przechowywanych w banku.

  • 3. Data: 2004-06-03 08:13:45
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Powinien być w archiwum banku.
    > Jeśli sobie zażyczysz każdy bank da ci papierową dokumentację za
    > odpowiednią opłatą.
    > Sytuacja analogiczna do odcinków rent i emerytów przechowywanych w banku.

    W archiwum banku jest ten trzeci kwitek, Szymek pytał o czwarty.
    Podejrzewam, że gdybyś dostawał wyciąg tzw z załącznikami to dostałbyś ten
    odcinek (tak się kiedyś praktykowało, oczywiście nie w mBanku). Natomiast
    teraz podejrzewam że ląduje w koszu albo zostaje spiety w archiwum razem z
    tym trzecim, choc raczej to pierwsze bo archiwum by urosło szybciej.

    Jaca

  • 4. Data: 2004-06-03 08:13:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Powinien być w archiwum banku.
    > Jeśli sobie zażyczysz każdy bank da ci papierową dokumentację za
    > odpowiednią opłatą.
    > Sytuacja analogiczna do odcinków rent i emerytów przechowywanych w banku.

    Jesteś pewny tego co piszesz?
    Era Sibiru definitywnie kończy się za kilka tygodni,
    a Elixirem wędruje tylko informacja nie papiery
    Papierowa dokumentacja owszem, ale to nie będzie
    'oryginalna kopia' tylko wydrukowany na papierze
    zapis z elektronicznego archiwum.

  • 5. Data: 2004-06-03 08:34:46
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dnia Thu, 3 Jun 2004 09:28:50 +0200, Szymekg napisał(a):

    > Ale jest jeszcze czwarty blankiet z napisem "dla posiadacza rachunku" i jak
    > mniemam, że też powinienem go dostać, ale jeszcze nigdy mi się to nie
    > zdarzyło.

    Kiedys, baaardzo dawno (tak z 5 lat temu) PKO wydawal mi te blankiety gdy
    odbieralem w oddziale wyciag za ostatni miesiac.

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-06-03 09:01:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> writes:

    > Kiedys, baaardzo dawno (tak z 5 lat temu) PKO wydawal mi te blankiety gdy
    > odbieralem w oddziale wyciag za ostatni miesiac.

    Ale wtedy byly 3 odcinki, nie 4.

    Bardzo mnie smieszylo wprowadzenie 4-odcinkowych drukow rownolegle z
    ekspansja Elixiru, gdzie w ogole sie tych kwitkow fizycznie nie
    przesyla...

    MJ

  • 7. Data: 2004-06-03 09:10:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > Powinien być w archiwum banku.

    Nie powinien. W przypadku elixiru przesłany jest jedynie komunikat w
    postaci elektronicznej. Nie ma przewozu papierów. To był sybir - ale
    jemu mówimy już 'do widzenia'...

    > Jeśli sobie zażyczysz każdy bank da ci papierową dokumentację za
    > odpowiednią opłatą.

    Nie.

  • 8. Data: 2004-06-03 09:11:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik S.T. napisał:

> [...]
    > a Elixirem wędruje tylko informacja nie papiery
    > Papierowa dokumentacja owszem, ale to nie będzie
    > 'oryginalna kopia' tylko wydrukowany na papierze

    Dokładnie tak. Papiery zostają w banku nadawcy / na poczcie. Do banku
    odbiorcy dociera tylko zapis elektroniczny.

  • 9. Data: 2004-06-03 09:12:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Jaca napisał:

    > W archiwum banku jest ten trzeci kwitek,

    Nie ma go.

    > Szymek pytał o czwarty.

    Wszystko leży u nadawcy, lub też zostawiany jest tylko jeden, a reszta
    jest niszczona. Trudno powiedzieć.

    > Podejrzewam, że gdybyś dostawał wyciąg tzw z załącznikami to dostałbyś ten
    > odcinek (tak się kiedyś praktykowało, oczywiście nie w mBanku).

    Kiedyś, jeśli wpłaty docierały sybirem, była to tzw. izba papierowa...
    Teraz już nie.

    W sumie kwitek ten będzie pewnie zmieniony i będzie mieć tylko dwie
    kartki - dla banku i dla nadawcy. W Niemczech tak właśnie jest, ostatnio
    widziałem. U nas też pewnie będzie lada moment.

  • 10. Data: 2004-06-03 12:10:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Nie.

    Chyba mu chodziło o wydrukowaną listę operacji.

    K.