  • Data: 2018-02-24 11:13:16
    Temat: Citibank - automatyczna spłata karty kredytowej?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dałem się skusić na promocję konta w citku i sobie pomyślałem, że jak
    już mam, to zaprogramuję automatyczne spłacanie karty - ale nie widzę
    takiej opcji.

    Jest guzik 'przelewy i zlecenia stałe', ale jak wybiorę po lewej konto,
    a po prawej konto karty, to do wyboru jest 'spłać saldo z wyciągu/saldo
    na dzis/kwotę minimalną/inną' a jak wybiorę, to tyle spłaci i koniec.
    Żadnego powtarzania, ba, nawet daty przyszłej się nie da wpisać.

    Tak ma być?

    MJ