  • 1. Data: 2005-11-03 15:23:38
    Temat: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Zachęcony bezpłatnymi wypłatami z bankomatów citi za granicą wysłałem
    via Internet wniosek o otwarcie zwykłego, podłego Citikonta. Nazajutrz
    oddzwonił do mnie gość z potwierdzeniem - no, to normalne. Ale teraz to
    się zdziwiłem - maila napisała panienka, uzgodniłem sobie termin
    podpisania umowy i tak dalej. Oczywiście nie jestem na tyle naiwny, żeby
    zapałać miłością do banku z tak błahej przyczyny, ale... Po
    doświadczeniach z innymi bankami starającymi się maksymalnie odseparować
    klienta od człowieka, np. Multi ("my tu na multilini nie wiemy, ale
    telefonu do oddziału nie podamy, bo nie wolno"), pionierami nowych
    rozwiązań, np. ING ("internet? A, to jest to od tego banku onlajn?"),
    bezosobowymi bankami internetowymi z infoliniami klepiącymi ustalone
    formułki itd itp, muszę przyznać, że fakt, iż ktoś w sprawie głupiego,
    plebejskiego, absolutnie nieprestiżowego RORu za 4,99 misięcznie napisał
    maila i mogę sobie do konkretnej osoby zadzwonić w tej sprawie, zaskoczył
    mnie na plus.

    Czy mogę, uwzględniając opisane wyżej traumatyczne doświadczenia z
    innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-11-03 15:44:26
    Temat: Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@W...samotnik.art.pl> napisal(a):
    > Czy mogę, uwzględniając opisane wyżej traumatyczne doświadczenia z
    > innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    > zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?

    Tak właśnie czytam i wychodzi mi, że:

    - do 4,99 należy dodać opłatę za kartę, bo bez niej nie da się zalogować
    do citi online? jakieś jeszcze niespodzianki/koszta?

    - nie ma haseł jednorazowych ani tokena?!

  • 3. Data: 2005-11-03 15:47:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-03 16:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Samotnik, gdy pisał(a):

    > - nie ma haseł jednorazowych ani tokena?!

    Dawno już się tak nie ubawiłem. Dzięki!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-11-03 17:54:11
    Od: maho <m...@p...net>

    Samotnik wrote:

    > Tak właśnie czytam i wychodzi mi, że:
    >
    > - do 4,99 należy dodać opłatę za kartę, bo bez niej nie da się zalogować
    > do citi online? jakieś jeszcze niespodzianki/koszta?
    >
    > - nie ma haseł jednorazowych ani tokena?!

    - jak zadzwonisz na citiphone, natrafisz najczęściej na Ludzia Automata
    nie gorszego niż w innych bankach.

    - jak masz u nich kartę kredytową, to co większy zakup będą dzwonić do
    ciebie do 2 razy dziennie czy nie chcesz rozłożyć transakcji na raty
    komfort. Nawet jeżeli za każdym razem będziesz wyrażał zdecydowany brak
    zainteresowania w/w komfortem.

    na plus: można z człowiekiem z oddziału wynegocjować to i owo, na minus:
    nie zawsze o tym pamiętają.

    tu historia z mojego doświadczenia: wynegocjowałem zwolnienie z opłaty
    za prowadzenie konta i za karty debetowe za rok. Opłaty za prowadzenie
    konta owszem przestały być pobierane, ale opłaty za karty (większe) nie.

    Zadzwoniłem do tej osoby z którą to wynegocjowałem, powiedziała żeby się
    nie przejmować, bo okres rozliczeniowy, od następnego, na pewno wszystko
    będzie ok. Za miesiąc znowu nie było ok, drugi telefon, zostałem
    przeproszony, i że widocznie informacja o tym "nie weszła" do systemu.

    Po miesiącu znowu to samo, zadzwoniłem ponownie, okazało się że osoba z
    którą wszystko załatwiałem pracuje w innym oddziale, osoba która mnie
    "przejęła" wyraziła zdziwienie tym zwolnieniem i obiecała że skonsultuje
    się z kierownikiem, ale wg. niej nie ma szans na takie zwolnienie.

    Następnego dnia oddzwoniła, i dowiedziałem się że zwolnienie z opłat za
    karty debetowe nie ma prawa być, kategorycznie nie będzie i już.

    Po czym .... od tamtej chwili żadne opłaty z citikonta nie zostały
    pobrane :):). Więc nie wie lewica co robi prawica.

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-11-03 18:03:57
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > 2005-11-03 16:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Samotnik, gdy pisał(a):

    > Dawno już się tak nie ubawiłem. Dzięki!

    jednorazówki miały być do końca roku, zobaczymy czy będą - poza tym mają to
    być chyba kody jednorazowe przesyłane smsem

  • 6. Data: 2005-11-03 18:25:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

> [...]
    > innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    > zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?

    Wszystko przed Tobą ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-11-03 19:52:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > Tak właśnie czytam i wychodzi mi, że:
    >
    > - do 4,99 należy dodać opłatę za kartę, bo bez niej nie da się zalogować
    > do citi online? jakieś jeszcze niespodzianki/koszta?

    AFAIR jesli masz saldo powyzej 2500PLN nie placisz za prowadzenie konta,
    pozostaje oplata za karte i CP.

    MK

  • 8. Data: 2005-11-03 20:29:57
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):

    > AFAIR jesli masz saldo powyzej 2500PLN nie placisz za prowadzenie konta,
    > pozostaje oplata za karte i CP.

    Citi Phone? A po co, przecież tego nie chcę?! Wystarczy mi opłata za
    kartę debetową, której też mógłbym przecież nie chcieć, a bez niej nie
    skorzystam z dostępu do rachunki via Internet...

  • 9. Data: 2005-11-03 22:13:42
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:
    > Zachęcony bezpłatnymi wypłatami z bankomatów citi za granicą wysłałem

    Od kiedy te wypłaty bezpłatne są?

    Jak dotąd za wypłaty z bankomatu płaciło się jak za zboże.
    Opłata za CP to jedno, dochodzą opłaty za przelewy, ustalanie zleceń
    stałych etc. Ja zamierzam migrować.

    pozdr.
    szewc

  • 10. Data: 2005-11-03 22:19:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Citi Phone? A po co, przecież tego nie chcę?! Wystarczy mi opłata za
    > kartę debetową, której też mógłbym przecież nie chcieć, a bez niej nie
    > skorzystam z dostępu do rachunki via Internet...

    Za czasow gdy ja mialem konto w Citi to bez Citiphone nie bylo
    mozliwosci korzystania z netu. Poza tym brak dostepu telefonicznego do
    banku to porazka, wiesz jakie sa kolejki w oddzialach?

    Ogolnie placilem 9,99zl/miesiac ale obsluga i tak byla denna
    (przynajmniej w porownaniu do tego co bylo tam kiedys), choc jak tak
    sobie z perspektywy czasu porownuje z innymi bankami to jednak Citi jest
    o klase wyzej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos