  • 1. Data: 2005-11-03 10:36:56
    Temat: RNK w ZBP
    Od: v...@p...onet.pl

    Witam.

    Od jakiegos czasu poszukuje WIARYGODNYCH informacji dotyczacych "rejestru
    niesolidnych klientow" prowadzonego przez ZBP.

    Albo moje zdolnosci poszukiwawcze sa za slabe, albo te informacje sa "tajne":)

    Czy ktos z grupy jest w stanie mi powiedziec na jakiej podstawie rejstr ten
    jest prowadzony, na jaki czas sie tam laduje i jak sie mozna z tego wymazac:)
    Czy dzieje sie to na wniosek banku zglaszajacego, czy na wniosek klienta, czy
    na wniosek klienta w banku.

    Oczywiscie znam kilka wersji podawanych przez rozne zrodla, np. wykreslenie po
    zaknieciu sprawy, po 2 latach, 5 latach, na wniosek klienta w banku itp., itd.

    Szukam inforacji pewnych i jednoznacznych.

    Z gory dziekuje za pomoc:)

    Bartek

  • 2. Data: 2005-11-04 20:22:00
    Temat: Re: RNK w ZBP
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > niesolidnych klientow" prowadzonego przez ZBP.
    >
    > Albo moje zdolnosci poszukiwawcze sa za slabe, albo te informacje sa

    Bo trzeba szukac pod nazwa MIG BR..

    > Czy ktos z grupy jest w stanie mi powiedziec na jakiej podstawie rejstr
    ten
    > jest prowadzony,

    Na podstawie uprawnien jakie bankom daje ustawa Prawo Bankowe

    > na jaki czas sie tam laduje i jak sie mozna z tego wymazac:)

    Obawiam sie, ze samemu nie mozna ;).

    > Czy dzieje sie to na wniosek banku zglaszajacego, czy na wniosek klienta,
    czy
    > na wniosek klienta w banku.

    Tylko na wniosek banku, ktory umiescil tam klienta.

    > Oczywiscie znam kilka wersji podawanych przez rozne zrodla, np.
    wykreslenie po
    > zaknieciu sprawy, po 2 latach, 5 latach, na wniosek klienta w banku itp.,
    itd.

    Osoba umieszczona w MIB BR jest automatycznie wykreslana po 5 latach od
    chwili uregulowania zadluzenia, za jakie tam trafila. Kiedys byly to 2 lata.

    > Szukam inforacji pewnych i jednoznacznych.

    Szukaj dalej... ale nie na stronach ZBP ;)

    <cite>
    Związek Banków Polskich nie udziela odpowiedzi na pytania dotyczące Systemu
    Bankowy Rejestr zawierającego informacje o klientach czasowo nie
    wywiązujących się z zobowiązań wobec banków.
    </cite> http://www.zbp.pl/site.php?s=MzY2YTEyM2YwMDAyNTM=

    > Z gory dziekuje za pomoc:)

    No problem :).

    MK