    Date: Sat, 30 May 2015 21:22:32 +0200
    From: mx <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi nadal The Best

    Message: Czy istnieje możliwość anulowania opłaty za przelew z rachunku
    karty? Omyłkowo wykonałem taki przelew w dniu 14 maja. Sąsiadujący
    odbiorca miał status *płatność rachunków* i to wprowadziło mnie w błąd.
    Jaki to interes wykonać przelew na 18 zł kosztujący 10 zł? Mam nadzieję,
    że chociażby z powodu długoletniej współpracy, mam szansę na litość.

    Pozdrawiam
    Response: Odpowiedź na zgłoszenie z 15 maja br.

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Kart Kredytowych
    Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. Bank jest uprawniony do
    pobierania opłat określonych w Tabeli Opłat i Prowizji oraz odsetek
    określonych w Tabeli Oprocentowania. W przypadku wypłaty gotówki z
    bankomatu pobierana jest opłata w wysokości 4% (nie mniej niż 10 zł)
    oraz naliczane są odsetki od pierwszego dnia zaksięgowania transakcji
    gotówkowej na karcie. Taka sytuacja nastąpiła w przypadku transakcji z
    14 maja br.
    Pragniemy poinformować, że mając jednak na uwadze naszą dotychczasową
    współpracę i fakt, że jest Pan naszym lojalnym Klientem, podjęliśmy
    decyzję o wyjątkowym zwrocie naliczonej opłaty oraz odsetek za
    transakcję gotówkową. Dokonaliśmy również korekty na rachunku Pana karty
    kredytowej tak, aby w kolejnym okresie rozliczeniowym nie zostały
    naliczone odsetki.

    Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. W przypadku
    dodatkowych pytań prosimy o kontakt Bankiem poprzez Serwis Bankowości
    Internetowej Citibank Online.

    Z poważaniem,

    Magdalena M.
    Departament Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów

    I jeszcze sami wykonali ten przelew ponownie jako płatność rachunku!