  • Data: 2010-11-19 09:37:26
    Temat: Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ledwo co dostałem od Citi ich kartę - miała być ZTM, ale po całej
    masie perturbacji, wyjaśniania mam platynową MC na warunkach
    jubileuszowych - a już dzwonią z propozycją spożytkowania środków w
    inny sposób. Otóż proponują wykonanie przelewu z limitu KK z
    rozłożeniem na raty oprocentowane na 12%. Pytanie, czy to się opłaca?
    Przy założeniu, że biorę przelew, wrzucam na jakieś konto
    oszczędnościowe i potem jak najszybciej to możliwe spłacam.

    Pani przeprowadziła symulację dla 10k pln, na 12 miesięcy. Raty wyszły
    w wysokości 888,49 pln, z czego pierwsza "wyrównująca" ma mieć
    wysokość 808 pln, a odsetki to podobno 20 pln. Jeśli "pożyczkę" spłacę
    przed zapłaceniem pierwszej raty, to muszę również dodać 3%
    rekompensaty (tak to nazwała) od 10k pln. Czyli pierwszą ratę trzeba
    zapłacić, a potem już można "bezkarnie" spłacić całość zobowiązania.
    Reasumując - wyjęcie 10k pln na grace period będzie kosztowało 20 pln.

    Pytanie - czy korzystaliście z takich propozycji (na ile rat
    najkorzystniej to rozłożyć?), czy może jednak jest tu gdzieś ukryty
    jakiś haczyk i lepiej trzymać się od tego z daleka? Na razie kazałem
    pani zadzwonić z propozycją w dzień po zamknięciu wyciągu, bo
    przelewanie kasy tuż przed zamknięciem wyciągu nie ma sensu.

    pzdrwm
    luc