  • 1. Data: 2005-03-20 08:40:55
    Temat: KREDYT NA SAMOCHÓD
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Jestem zatrudniony na umowe o prace na czas nieokreslony
    od tego miesiaca , czy banki nie wymagają np 3 miesiacznego zatrudnienia aby
    zaciągnąc kredyt ? (20.000 zł).
    Dowiadywałem się w firmach posredniczacych np POLKTEDYT Że wystarczy pisemne
    oswiadczenie ze tam pracuje a bank to nastepnie telefonicznie potwierdza i
    wydaje decyzje.Czy sprawdzają tez w ZUS-ie bo skladke odprowadza się chyba na
    koniec miesiaca ? Gdzie nalepiej załatwic taki kredyt ?