  • 1. Data: 2004-09-30 17:57:56
    Temat: Chce wziąśc kredyt hipoteczny...
    Od: "Ola" <a...@i...pl>

    Witam bardzo serdecznie :)

    Chciałabym wziąść kredyt hipoteczny pod mieszkanie . Powiedzcie mi prosze w
    jakim banku najlepiej zaciągnać taki kredyt? Mówie tu o kwocie okolo 30
    tysiecy- moje mieszkanie ma wartość 80 tysiecy . Chodzi mi o taki bank
    który udzielil by mi kredytu mimo tego,ze w 2 innych bankach mam także
    kredyt . Jednak nie hipoteczny tylko zwykly.Biorąc ten kredyt chciała bym
    częscia pieniedzy spłacić pozsotale dwa kredyty . Zalezy mi aby bank miał
    bardzo niskie oprocenotwanie. Kredyt chciałabym rozłożyc na 10 lat . Jestem
    z woj opolskiego wiec jesli możecie to podwajcie banki ktore sa gdzies w
    okolicy . Pozdrawiam bardzo serdecznie i z góry dziekuje za pomoc . Ola

    o...@o...pl

    gg182 69 79