  • 1. Data: 2005-11-27 20:36:37
    Temat: Konkurs BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Od któregoś września do (chyba) końca października był konkurs w BZWBK.
    Polegał na dokonywaniu transakcji bezgotówkowych przy pomocy KK.
    Uczestnictwo polegało na dokonaniu płatności na minimum 500PLN w ciągu
    całego czasu trwania konkursu. Żadnych telefonów ani wysyłania SMSów.
    Niestety na stronie BZWBK w ichnich newsach nie mogę znaleźć wzmianki -
    szczególnie o terminach losowania nagród.
    Wiem, że niewiele osób na grupie używa KK BZWBK, ale może ktoś bierze udział
    i wskaże link, albo przypomni datę(y) rozstrzygnięcia(ęć).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2005-12-14 22:25:29
    Temat: Re: Konkurs BZWBK
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Maciej Loret wrote:
> [...]
    > Wiem, że niewiele osób na grupie używa KK BZWBK, ale może ktoś bierze udział
    > i wskaże link, albo przypomni datę(y) rozstrzygnięcia(ęć).

    Prawda, nie używam i... jest mi żal...
    Mam do nich sentyment bo była to moja pierwsza KK...
    Ech... 8 lat temu...

    No ale zmienili regulamin (na gorsze), wprowadzili konieczność
    propagowania na prawo i lewo PINu...

    Na razie więc mam i... nie korzystam... Może coś zmienią?...

    Tomek