  • 1. Data: 2019-12-17 15:25:27
    Temat: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ja nie o tym chciałem...
    IMO CA ma bardzo dobry ST -- warto obejrzeć.
    Ale i nie o tym chciałem...

    Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
    telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
    żeby nie było OT) przez te telefony?

    [może by tak iść za ciosem -- nie rejestrować rozmów
    prowadzonych na grupach dyskusyjnych?... wszystko by
    ginęło w milisekundę po napisaniu... wciskam jakąś
    literkę i zanim mrugnę -- już jej nie ma...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-12-18 04:01:47
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5df8e57c$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
    > telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
    > żeby nie było OT) przez te telefony?

    [] nikt nie nagrywa
    [] nikt nie ma problemów z nagrywaniem
    [] nikt nie ma telefonu
    [] nikt nie czyta
    [] nikt nie chce odpowiadać

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-12-18 09:43:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 04:02:34 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > [] nikt nie nagrywa
    > [] nikt nie ma problemów z nagrywaniem
    > [] nikt nie ma telefonu
    > [] nikt nie czyta
    > [] nikt nie chce odpowiadać

    [*] NTG ;P

    A do tego, o ile się nie mylę, brak możliwości nagrywania rozmów to immanentna cecha
    nowych androidów.
    Dlaczego - pytaj google'a (możliwe, że obok SOA#1 pojawi się nowy skrót GTM czyli
    "google tak ma").
    Więć żaden telefon ze stockowym robocikiem Ci nie nagra, być może modowany dałby
    radę.
    Wniosek - do rozmów z bankami i np. bezpiecznego odbierania SMS stara albo "stara"
    (czyli symbianowa - choć ukryte to obecnie bardzo) nokia.

  • 4. Data: 2019-12-18 09:48:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    PS.: Lepiej napisz coś o tej promo, bo nigdzie nie znalazłem - choć z drugiej strony
    nie wiem, czy chcę mieć cokolwiek jeszcze wspólnego z tym
    francusko-wrocławsko-rolniczym wynalazkiem (choć ciekawe, czy w moim oddziale nadal
    pracuje ta ładna pani, importowana ze ściany wschodniej ;)
    Z drugiej strony nie wolno dać się zniechęcić do wyjadania wisienek - ostatnio
    usilnie próbował citek (jeszcze to opiszę, muszę tylko znaleźć czas i formę).
    Choć być może CA się wycwaniło jak milek - milek nie pozwala na kolejne promo tym,
    którzy kiedykolwiek mieli konto 360 (z KK jeszcze nie wymyślili aż takiego
    obostrzenia, póki co jedynie karencja), zaś CA w ostatnich promo wyklucza tych, co
    już kiedyś "przenosili konto" do CA - ale co z dwóch takich "przenosin" zyskałem, to
    moje ;>

  • 5. Data: 2019-12-18 10:02:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Alcatele Pop serii bodajże C5 więc zapewne i jakieś pochodne (nie wiem który to andek
    był - jeśli umiecie podać nowsze nagrywające
    modele Alcatela to dawajcie info) ładnie nagrywały prosto z pudełka - gdy się z kimś
    połączysz (nie działa w trakcie oczekiwania na
    połączenie, więc nie nagrasz tego, że jakiś urząd nie odbiera nawet po czterdziestym
    piątym sygnale) lub gdy odbierzesz rozmowę,
    klikasz w ikonkę z trzema kropeczkami [...] i jest menu 'record conversation' czy
    podobnie.
    OIDP w nazwie pliku z nagraniem nie ma numeru, z którym rozmawialiśmy, co
    makabrycznie utrudnia archiwizację (przykładowo w Sony
    W995, który też nagrywa, w nazwie pliku jest nr lub nazwa z książki).
    W tych dwóch powyższych nagrywanie trzeba włączyć ręcznie już podczas rozmowy, co
    bywa pewną wadą (i trwa parę sekund).

    -----

  • 6. Data: 2019-12-18 10:13:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > [*] NTG ;P
    >
    > A do tego, o ile się nie mylę, brak możliwości nagrywania rozmów to immanentna
    cecha nowych androidów.

    Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-12-18 10:29:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 10:13:41 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

    O, to lepiej bądź grzeczny, bo jak nie będziesz, to sobie hułałeju chwalić
    przestaniesz...

  • 8. Data: 2019-12-18 10:31:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale nagrywa przez system obie strony, czy jedną przez głośnik i mikrofon?

    -----

  • 9. Data: 2019-12-18 10:58:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale nagrywa przez system obie strony, czy jedną przez głośnik i mikrofon?

    Nagrywa przez system obie strony, słychać rozmówcę wyraźnie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-12-18 10:59:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > O, to lepiej bądź grzeczny, bo jak nie będziesz, to sobie hułałeju chwalić
    przestaniesz...

    Nie bardzo rozumiem, ale na razie jestem zadowolony.

    --
    Liwiusz