  • 1. Data: 2004-10-31 15:44:19
    Temat: Bydgoszcz- mBank w TESCO
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Już stoi. Są dwa stanowiska. Ale czy będzie możliwość wpłaty gotówki?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-10-31 16:02:42
    Temat: Re: Bydgoszcz- mBank w TESCO
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Maciej Loret wrote:

    > Już stoi. Są dwa stanowiska. Ale czy będzie możliwość wpłaty gotówki?

    Powinna byc ( kiedys ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 3. Data: 2004-11-02 07:23:26
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Już stoi. Są dwa stanowiska. Ale czy będzie możliwość wpłaty gotówki?

    Oooo to ja jestem zainteresowany :-) tym bardziej ze to Tesco mam niecale
    15 min. drogi.

    Pozdr.
    Waldek

  • 4. Data: 2004-11-02 10:25:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oooo to ja jestem zainteresowany :-)

    Nie tylko Ty. Ja też.

    > tym bardziej ze to Tesco mam niecale
    > 15 min. drogi.

    No to masz zadanie domowe na dziś. Podejdź tam i zapytaj czy będzie można
    wpłacać żywą gotówkę.
    Jeśli nie będzie obsługi, to oczywiście wiesz, że powinieneś poszukać
    kierownika Tesco i zapytać, kiedy mBank będzie czynny? ;))
    No i napisz czego się dowiedziałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2004-11-03 08:03:06
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli nie będzie obsługi, to oczywiście wiesz, że powinieneś poszukać
    > kierownika Tesco i zapytać, kiedy mBank będzie czynny? ;))

    Czesc.

    Sa komputery mBanku szt. 2. Sa tez 2 telefony do kontaktu z mLinia. Jets
    zrobiony prawie caly punkt ale nie ma jeszcze ... nio wlasnie wplatomatu.
    Jest miejsce na niego. Jest opisane ze tu bedzie wplatomat ale go narazie
    nie ma. Obsluga Tesco nic nie wie :( a czat z mLinia przez www tez nie
    wniosl do sprawy nic nowego.
    Czyli wplatomat ma byc ale kiedy to ruszy nie wiadomo.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 6. Data: 2004-11-03 08:37:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czyli wplatomat ma byc ale kiedy to ruszy nie wiadomo.

    Dzięki za informacje. Spisałeś się na medal ;))
    Trzeba będzie ich pomęczyć o ten wpłatomat.
    A skąd wiesz, że wogóle będzie (gdzie to "Jest opisane ")?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-11-03 11:30:11
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Trzeba będzie ich pomęczyć o ten wpłatomat.
    > A skąd wiesz, że wogóle będzie (gdzie to "Jest opisane ")?

    Obok stanowisk dostepowych... przy scianie jest zabudowane jakby mini
    pomieszczenie z miejscem na wplatomat. Z przodu na scianie, powyzej otworu
    jest napisane cos w stylu "Tu jest bankomat w ktorym bedziesz mogl wplacic
    pieniadze"

    Pozdr.
    Waldek

  • 8. Data: 2004-11-04 07:37:37
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 16:44:19 +0100, Maciej Loret
    <m...@p...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > Ju? stoi. S? dwa stanowiska. Ale czy b?dzie mo?liwo?ae wp?aty gotówki?

    W Kielcach postawili stanowisko ok 2 miesięcy temu. Ostatnio już widzialem
    że przytargali wpłatomat, ale jeszcze nie działa.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 9. Data: 2004-11-04 13:44:28
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    napisał w wiadomości news:opsgxjgzqre06crn@jaki...
    > W Kielcach postawili stanowisko ok 2 miesięcy temu. Ostatnio już widzialem
    > że przytargali wpłatomat, ale jeszcze nie działa.

    Czyli trzeba czekac... i to dosc dlugo :(

    Pozdr.
    Waldek