  • 1. Data: 2009-02-19 14:21:39
    Temat: Brednie zwiazane z obrona zlotowki
    Od: "PM" <p...@o...pl>

    Jesli wszystkie wazniejsze waluty w regionie wczoraj i dzis sie wzmocnily to
    interwencja Tuska nie ma z tym nic wspolnego.
    Jednym slowem baju baju kilku pismakow podniecilo sie i wciska kit jacy to
    niby jestesmy mocni ....

  • 2. Data: 2009-02-19 14:33:08
    Temat: tym wiekszy sukces-wie co kiedy mowic
    Od: k...@p...onet.pl

    Czekam ze powie ze II filar kupuje Immo i centrozap

    kroovka

  • 3. Data: 2009-02-19 14:47:31
    Temat: Re: Brednie zwiazane z obrona zlotowki
    Od: x <l...@p...fm>

    PM napisał(a):
> [...]
    > interwencja Tuska nie ma z tym nic wspolnego.
    > Jednym slowem baju baju kilku pismakow podniecilo sie i wciska kit jacy to

    nieprawda....slonce opromienilo caly region

  • 4. Data: 2009-02-19 14:48:44
    Od: k...@p...onet.pl

    ...nieprawda....slonce opromienilo   caly region

    -----------------
    e-tam,
    to ja i koledzy dostalismy 14-ki

    kroovka

  • 5. Data: 2009-02-19 15:04:59
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    PM wrote:
    > Jesli wszystkie wazniejsze waluty w regionie wczoraj i dzis sie wzmocnily to
    > interwencja Tuska nie ma z tym nic wspolnego.

    Tak, to po prostu czysty przypadek, wyjatkowy zbieg okolicznosci ;)
    MaciejZ

  • 6. Data: 2009-02-19 16:43:03
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "PM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interwencja Tuska nie ma z tym nic wspolnego.
    > Jednym slowem baju baju kilku pismakow podniecilo sie i wciska kit jacy to

    A co mnie to obchodzi, miała czy nie (a wg mnie miała), Ważne że euro spada
    a Tusk zrobił dobry interes sprzedając euro na górce.

    Bartłomiej Miara

  • 7. Data: 2009-02-19 16:45:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bartłomiej Miara wrote:

    > A co mnie to obchodzi, miała czy nie (a wg mnie miała), Ważne że euro
    > spada a Tusk zrobił dobry interes sprzedając euro na górce.

    Euro spada-ło. ;)

    --
    in

  • 8. Data: 2009-02-19 17:16:03
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    skonczcie juz pisac te brednie o sprzedawaniu euro na gorce przez Tuska i
    jakiejs tam interwencji. nie wiecie co to jest korekta ?

    euro juz na PLUSIE i bedzie wyzej bo stany zmierzaja na nowe dolki. EOT

  • 9. Data: 2009-02-19 18:07:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hahaha. Dobre.

    D.

  • 10. Data: 2009-02-19 18:58:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "PM" <p...@o...pl> pisze:

> [...]
    > interwencja Tuska nie ma z tym nic wspolnego.
    > Jednym slowem baju baju kilku pismakow podniecilo sie i wciska kit jacy to

    A patrzyłeś na dzisiejszy kurs wymiany PLN na HUF (węgierskiego forinta)?
    [ 2009-02-19 ]

    http://finance.yahoo.com/q/bc?s=PLNHUF=X&t=5d&l=on&z
    =l&q=l&c=
    Zakończyło się wieczorem tak jak zaczęło się rano choć po drodze górka
    mocniejszego złotego była :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Uczony pozna nieuka, ponieważ sam był niewiedzący,