  • 31. Data: 2002-10-14 09:46:12
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to sie mozesz kiedys zdziwic jak terminal nie przyjmie zadnej karty.

    Wtedy jeszcze poprobuje przez telefon autoryzowac.
    I dopiero wtedy pojde i wyciagnekonkretna kase z bankomatu placac jakas tam
    prowizje...

    Ale nie lubie nosic gotowki porzy sobie i czesto jej po prostu nie mam.
    Oczywiscie nie kupuje za 2 zl. Ale juz za 15 tak.

  • 32. Data: 2002-10-14 09:48:46
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > No to poprosze o autoryzacje glosowa.

    nie dostaniesz

    > A tak poza tym to co chcesz udodownic?

    zycie bez gotowki moze byc bardzo uciazliwe i dziwia mnie osoby celowo nie
    noszace zadnej gotowki a noszace karty. Biletu na trawaj w kiosku tez na
    karte nie kupisz...

    D.

  • 33. Data: 2002-10-14 09:52:47
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > I co z tego ze rzeczowa?
    >
    > Nie rozwazales kosztow przewozu gotowki.

    sprzedawca robi to co uwaza. Znam takich ktorzy daja wiekszy upust przy
    gotowce. Jak chcesz - mozesz placic karta ale dostaniesz mniejszy upust.
    Wybor nalezy do ciebie...

    > Sprzedawca zarabia na kliencie. Klient, ktorego sie olewa, idzie sobie.

    jeszcze nie ma przymusu posiadania przez sprzedawcow terminali. I nikt bez
    terminala nie bedzie posadzony o olewanie klienta.

    > A ja z takich sklepow. Z dwu w najblizszej okolicy
    > zrezygnowalem. Podaj gdzie jest Twoj, wpadne tam ...

    jaki moj ? Nie mam wlasnego sklepu a zakupy robie roznie - tam gdzie maja
    terminale albo tam gdzie ich nie maja. Nie widze sensu jechania na drugi
    koniec miasta zeby zrobic zakup karta jak pod blokiem moge to samo kupic za
    gotowke.

    > A co Ciebie to obchodzi? Moja karta.

    twoja i twoja sprawa. A moja to moja sprawa i nie zamierzam jej zostawiac
    przy byle okazji zrobienia zakupu na karte za 2zl..

    D.

  • 34. Data: 2002-10-14 09:55:02
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aoe3jf$hes$1@news.onet.pl...

    > Wtedy jeszcze poprobuje przez telefon autoryzowac.

    mi naprawde szkoda czasu...

> [...]
    >
    > Ale nie lubie nosic gotowki porzy sobie i czesto jej po prostu nie mam.
    > Oczywiscie nie kupuje za 2 zl. Ale juz za 15 tak.

    Ja za 15zl moze tez bym zrobil zakup karta. Ale ponizej 10 nie widze sensu.
    A juz na pewno nie widze sensu za 2zl. Gotowke wole miec chocby dla
    bezpieczenstwa. Nigdy nie wiadomo kiedy sie przyda.

    D.

  • 35. Data: 2002-10-14 10:31:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 14, 2002 at 11:48:46AM +0200, Dave wrote:

    > nie dostaniesz

    Bo? Bo tak sie Wielkiemu Sprzedawcy widzi?

    Zapewniam cie ze predzej bedzie dzownil do polcardu/pekaosa/wbk zeby
    zautoryzowac glosowo, niz rozkladal rzeczy z tasmy na polki.

    > zycie bez gotowki moze byc bardzo uciazliwe i dziwia mnie osoby celowo nie

    Zycie _wogole_ bez gotowki jest _bardzo_ uciazliwe.

    > noszace zadnej gotowki a noszace karty. Biletu na trawaj w kiosku tez na
    > karte nie kupisz...

    No to cie dobije - jezdze praktycznie tylko samochodem. Wiem, z
    benzyna tez moze byc podobny problem, ale jakos __nigdy__ nie musialem
    chocby drugiej karty wyciagac.

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-10-14 10:34:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 14, 2002 at 11:55:02AM +0200, Dave wrote:

    > mi naprawde szkoda czasu...

    Przed chwila bylo ci zal 0.35 dla sprzedawcy za dzwonienie.

    > Ja za 15zl moze tez bym zrobil zakup karta. Ale ponizej 10 nie widze sensu.

    I bardzo dobrze ze nie widisz. Ale dlaczego odbierasz ludziom prawo do
    takiego placenia, a do tego ich obrazasz?

    > A juz na pewno nie widze sensu za 2zl.

    2zl to ja musze miec na parkometr, a i tak wciaz sie zbieram aby kupic karte.

    > Gotowke wole miec chocby dla bezpieczenstwa. Nigdy nie wiadomo kiedy
    > sie przyda.

    I nie wiadomo komu.

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-10-14 10:36:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 14, 2002 at 11:52:47AM +0200, Dave wrote:

    > sprzedawca robi to co uwaza. Znam takich ktorzy daja wiekszy upust przy
    > gotowce. Jak chcesz - mozesz placic karta ale dostaniesz mniejszy upust.
    > Wybor nalezy do ciebie...

    Dokladnie, prosze bardzo.

    > jeszcze nie ma przymusu posiadania przez sprzedawcow terminali. I nikt bez
    > terminala nie bedzie posadzony o olewanie klienta.

    Ale taki co dyskryminuje mnie:

    . 'a nie dostaneisz autoryzacji glosowej'
    . 'a nie bedziesz placic <20. Bo NIE!'

    traci klienta.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-10-14 10:43:45
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Bo? Bo tak sie Wielkiemu Sprzedawcy widzi?

    bo jest np. awaria serwera u aklajera i wszyscy usiluja sie dodzwonic po
    autoryzacje glosowa...

    > Zapewniam cie ze predzej bedzie dzownil do polcardu/pekaosa/wbk zeby
    > zautoryzowac glosowo, niz rozkladal rzeczy z tasmy na polki.

    tym niech sie zajma sprzedawcy. Co do dzwonienia - to zycze sukcesu.
    Zwlaszcza jak usiluje dzwonic rownoczesnie tysiac innych osob...

    malo jezdzisz po prowincji.

    D.

  • 39. Data: 2002-10-14 10:45:04
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Przed chwila bylo ci zal 0.35 dla sprzedawcy za dzwonienie.

    tez

    > I bardzo dobrze ze nie widisz. Ale dlaczego odbierasz ludziom prawo do
    > takiego placenia, a do tego ich obrazasz?

    nikomu nie odbieram prawa - po prostu dziwie sie temu. Nikogo tym bardziej
    nie obrazam.

    > 2zl to ja musze miec na parkometr, a i tak wciaz sie zbieram aby kupic
    karte.

    > I nie wiadomo komu.

    wole byc pozbawionym 50zl niz karty z limitem 10tys zl.

    D.

  • 40. Data: 2002-10-14 13:11:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 14, 2002 at 12:43:45PM +0200, Dave wrote:

    > bo jest np. awaria serwera u aklajera i wszyscy usiluja sie dodzwonic po
    > autoryzacje glosowa...

    Wymien mi w ostatnim roku taki przypadek. I nie mowie o tym ze jakis
    sklep sobie napisal ze jest pad aklajera, ale ze byl - bo to roznica.

    > tym niech sie zajma sprzedawcy. Co do dzwonienia - to zycze sukcesu.
    > Zwlaszcza jak usiluje dzwonic rownoczesnie tysiac innych osob...

    J/w.

    > malo jezdzisz po prowincji.

    Aha, czyli mam nosic gotowke bo na prowincji maja problemy z kartami?

    --

    --w