  • 1. Data: 2006-07-04 08:32:10
    Temat: Brak prowizji przy wyplacie/wplacie gotowki
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jakie banki nie pobieraja prowizji przy wyplacie/wplacie gotowki na swoj
    rachunek? Ostatnio coraz wieksza tendencja do tych prowizji, Multibank od
    kiedy postawil wplatomaty, rowniez od wplat pobiera prowizje, od wyplat
    rowniez (wyjatkiem sa wyplaty walutowe).

    Chyba w Pekao o ile sie nie myle, wplaty/wyplaty w oddziale sa darmowe? Kto
    jeszcze dziala na bezprowizyjnych zasadach?

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2006-07-04 08:43:04
    Temat: Re: Brak prowizji przy wyplacie/wplacie gotowki
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Jakie banki nie pobieraja prowizji przy wyplacie/wplacie gotowki na swoj
    > rachunek? Ostatnio coraz wieksza tendencja do tych prowizji,

    Chodzi oczywiscie o wplaty/wyplaty gotowki w oddzialach.

    Sebastian.

  • 3. Data: 2006-07-04 09:31:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8d8vu$gke$1@atlantis.news.tpi.pl, *Stiwi* wrote:
> [...]
    >
    > Chyba w Pekao o ile sie nie myle, wplaty/wyplaty w oddziale sa
    > darmowe? Kto jeszcze dziala na bezprowizyjnych zasadach?

    PKO BP tez ale mieli/maja chyba ten limit 500zl, ale kto broni wyplacic
    500zl i od razu wplacic 480zl :-)

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-07-04 11:05:27
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Ja mam e-pakiet w Fortisie i wpłacam bez prowizji.
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 5. Data: 2006-07-04 12:10:49
    Od: rooster <g...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > Ja mam e-pakiet w Fortisie i wpłacam bez prowizji.
    > Grzegorz Niedźwiecki

    Jeszcze CitiBank

  • 6. Data: 2006-07-04 15:20:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Stiwi napisał(a) w wiadomości: ...

    >Chodzi oczywiscie o wplaty/wyplaty gotowki w oddzialach.

    CHyba jeszcze sporo takich jest. Np. PEKAO SA.
    ING i Kredyt Banku ostatnio nie sprawdzałem...
    Arek

  • 7. Data: 2006-07-05 06:06:21
    Od: "I.b" <p...@p...com>

> [...]
    > kiedy postawil wplatomaty, rowniez od wplat pobiera prowizje, od wyplat
    > rowniez (wyjatkiem sa wyplaty walutowe).

    Jak mozna pobierac prowizje za WPLATE do banku?! Swiat bankowosci w Polsce
    na glowie chodzi... Albo Placy to bardzo bogaty narod, ze nawet doplacaja do
    banku jesli pozyczaja bankowi pieniadze...
    Jeszcze wyplate w obcym banku/bankomacie mozna przelknac, ze bnak chce
    zarobic lub zachecic do otwarcia u nich konta, ale za wplate pobierac
    prowizje!!! Czy tez haracz za wyplate w okienku swojego banku wlasnych
    pieniedzy! Czy w Polsce ktos jeszcze ma konta i utrzymuje banki?

  • 8. Data: 2006-07-05 10:55:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 05 Jul 2006 06:06:21 GMT, "I.b" <p...@p...com>
    wrote:

    >Jak mozna pobierac prowizje za WPLATE do banku?! Swiat bankowosci w Polsce

    wystarczy, że posiadanie konta jest obowiązkowe - i już magicznie
    pewne operacje znacznie drożeją.

    BTW: który MinFin wprowadził ten obowiązek (mam na myśli
    przedsiębiorców)?
    --
    Jarek Andrzejewski