eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg › Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
    Date: Mon, 4 Sep 2017 00:57:38 +0200

    Leszek Ciszewski
    nr rachunku bankowego -- xx 1090 2587 0000 xxxx xxxx xxxx
    mój adres zameldowania -- 15-354 Białystok, ul. Ulica xx m. xx
    mój adres korespondencyjny -- 15-345 Białystok, ul. Aleja xx m. xx
    nr mojego telefonu -- 665 363835
    mój @dres m@ilowy -- e...@g...com

    data złożenia wypowiedzenia umowy -- 29 sierpnia br.
    data zamknięcia -- 26 września br.
    miejsce złożenia dyspozycji -- 9 O. w Białymstoku, na ul. Radzymińskiej 14

    29 sierpnia wypowiedziałem Państwu umowę prowadzenia mojego
    konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
    tego konta, lecz próba zalogowania dała taki oto efekt:

    WPROWADZONO BŁĘDNY NIK I/LUB PIN.
    Jeżeli błędny PIN wprowadzono pięć lub więcej razy, to
    usługa została zablokowana. Klienci z tokenem lub smsKodem
    mogą samodzielnie odblokować dostęp do BZWBK24 internet,
    jeśli podczas kolejnego logowania podadzą prawidłowy NIK,
    PIN oraz smsKod lub odpowiedź tokena.

    Odblokowania można też dokonać telefonicznie (numer telefonu - poniżej)
    lub w Oddziale Banku. Przy telefonicznym odblokowaniu wymagane jest
    podanie hasła do identyfikacji.

    Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
    o pomyłkę, natomiast hasło jest zapisane w przeglądarce i nie było
    zmieniane od dawna... Moim zdaniem dostęp ten straciłem właśnie
    w efekcie złożenia ww. dyspozycji...

    Mniej więcej w marcu br. zleciłem wykonanie przelewów z wiadomego konta,
    których pamiątka jest mi potrzebna, dlatego proszę o umożliwienie mi
    odebrania potwierdzeń wykonania tych przelewów -- o przysłanie mi tych
    potwierdzeń m@ilem lub o czasowe odblokowanie mi dostępu do konta via WWW.

    W efekcie złożenia dyspozycji zamknięcia konta otrzymałem z Banku pisemną
    informację mówiącą o tym, iż zamknięcie konta nastąpi dopiero 26 września br.

    Leszek Ciszewski

    Wprawdzie znalazłem błędy (i gramatyczny, i rzeczowy) ale dopiero po wysłaniu
    m@ila do banku na @dres k...@b...pl, więc i tutaj zostawiam te błędy...

    konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
    + konta w Waszym banku -- do 26 września miałem mieć dostęp do

    Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
    + Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest on jawny, więc trudno

    Mam nadzieję taką, że te błędy nie uniemożliwią rozpatrzenia mej prośby...