  • 1. Data: 2002-03-17 21:56:50
    Temat: Procedury kredytowe - pytanie?
    Od: "TPI" <p...@p...onet.pl>

    Szukalem takiego hasla w necie, ale nie udalo mi sie znalezc tego co
    potrzebuje.
    Mam watpliwosci, czy procedury te przy kredytach na dzialalnosc gospodarcza
    nalezy traktowac jako wymogi stawiane kredytobiorcom stawiane przez bank
    oraz sposob postepowanie bankow od A do Z podczas udzielania takiego
    kredytu?
    Czy ktos z branzy moglby mi to wyjasnic?
    Poza tym, czy banki moga udostepnic tego rodzaju informacje, dotyczace
    procedur kredytowych przy takich kredytach, aby mozna bylo porownac ich
    oferty miedzy soba wlasnie pod wzgledem proceduralnym.
    Dzieki z gory za informacje.
    Pozdrawiam
    Piotrek