  • 1. Data: 2003-10-14 16:03:31
    Temat: Bezpłatne bankomaty Millennium
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Było o tym pisane, ale reasumując zacytuję odpowiedź z banku:

    Wiadomość. Pani Grzegorzu,
    prowizje bankomatowe są pobierane a następnie Bank dokonuje storna
    takiej operacji z datą pobrania. Niestety w ten sposób działa bezpłatne
    pobieranie gotówki z określonych bankomatów.
    Z poważaniem,
    Mxxxxx Mxxxxxxx
  • 2. Data: 2003-10-14 17:46:55
    Temat: Re: Bezpłatne bankomaty Millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bmh6st$s93$1@pippin.warman.nask.pl...
> [...]
    > takiej operacji z datą pobrania. Niestety w ten sposób działa bezpłatne
    > pobieranie gotówki z określonych bankomatów.

    Ooo, gotowca maja.
    U mnie tylko inicjaly nadawcy i imie odbiorcy byly inne.
    A panienka w oddziale sie zarzekala, ze maja to wkrotce zmienic.
    "wkrotce" nie zostalo zdefiniowane...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-10-18 21:07:55
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Witam!
    Juz tego nie ma. Bodajże od czwartku jak wyplacasz np. 100 zl, to z konta
    schodzi 100 zł.
    Pozdro
    AruBuru