    From: "jakson" <j...@e...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
    Date: Tue, 30 Sep 2014 21:21:53 +0200

    Większość z nas miała większe lub mniejsze przeboje
    z Getin Online i pozostałymi klonami Czarneckiego -
    - a to kasa ginęła a potem magicznie pojawiała się,
    a to zalogować się nie dało, itd.,
    a z ostatnich nowy "nowoczesny inaczej" interfejs.
    "Pewne jak w banku" nabrało nowego znaczenia.

    Myślałem, że niżej upaść się nie da - niestety myliłem się.

    Niedawno założyłem konto w Banku SMART.
    Już na początku były zgrzyty:

    1. Dziwny interfejs.
    Ok - smart nie jest i nie będzie moim "głównym" bankiem.

    2. Aktywowanie karty tylko przez telefon na infolinii.
    Dodzwonienie się graniczyło z cudem -
    - owszem, dodzwoniłem się wiele razy,
    niestety ktoś chyba sciąga u nich torrenty,
    bo ichni VOIP tak zacinał, że nic nie dało się zrozumieć.

    3. Sztywne limity wypłat z bankomatów.
    10k PLN i nie da się tego w żaden sposób zwiększyć ani zmniejszyć.

    Po dwóch dniach aktywowałem kartę i myślałem, że to koniec.
    Znowu myliłem się.

    Na 5 ostatnich prób zalogowania udała się tylko jedna.
    Dzisiaj rano dzwonię do banku (akurat miałem czas) i mówię,
    że znowu nie mogę wejść na stronę banku.
    Pani na infolinii zapytała jakiej przeglądarki używam
    (jakby to miało znaczenie) i że to dziwne, bo u nich wszystko działa.
    Ogromny, wręcz chamski tupet albo ma serwer banku na LANie, hehe.

    Nie polecam tego niby-banku.

    PS
    W Millenium też są takie cyrki?