  • 1. Data: 2014-09-30 21:21:53
    Temat: BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Większość z nas miała większe lub mniejsze przeboje
    z Getin Online i pozostałymi klonami Czarneckiego -
    - a to kasa ginęła a potem magicznie pojawiała się,
    a to zalogować się nie dało, itd.,
    a z ostatnich nowy "nowoczesny inaczej" interfejs.
    "Pewne jak w banku" nabrało nowego znaczenia.

    Myślałem, że niżej upaść się nie da - niestety myliłem się.

    Niedawno założyłem konto w Banku SMART.
    Już na początku były zgrzyty:

    1. Dziwny interfejs.
    Ok - smart nie jest i nie będzie moim "głównym" bankiem.

    2. Aktywowanie karty tylko przez telefon na infolinii.
    Dodzwonienie się graniczyło z cudem -
    - owszem, dodzwoniłem się wiele razy,
    niestety ktoś chyba sciąga u nich torrenty,
    bo ichni VOIP tak zacinał, że nic nie dało się zrozumieć.

    3. Sztywne limity wypłat z bankomatów.
    10k PLN i nie da się tego w żaden sposób zwiększyć ani zmniejszyć.

    Po dwóch dniach aktywowałem kartę i myślałem, że to koniec.
    Znowu myliłem się.

    Na 5 ostatnich prób zalogowania udała się tylko jedna.
    Dzisiaj rano dzwonię do banku (akurat miałem czas) i mówię,
    że znowu nie mogę wejść na stronę banku.
    Pani na infolinii zapytała jakiej przeglądarki używam
    (jakby to miało znaczenie) i że to dziwne, bo u nich wszystko działa.
    Ogromny, wręcz chamski tupet albo ma serwer banku na LANie, hehe.

    Nie polecam tego niby-banku.

    PS
    W Millenium też są takie cyrki?

  • 2. Data: 2014-09-30 21:38:42
    Temat: Re: BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-30 21:21, jakson pisze:
    > W Millenium też są takie cyrki?

    Jakiś rok temu Millennium miał poważne problemy z naliczaniem
    promocyjnego oprocentowania na KO - co miesiąc brakowało u mnie ~20
    złotych. W odpowiedzi na reklamacje zawsze twierdzili że to jednostkowy
    błąd systemu... akurat, raczej taki model biznesowy! Wróciłem do nich w
    tym miesiącu więc jutro przekonam się czy problem nadal występuje.

  • 3. Data: 2014-10-01 01:15:48
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    jakson wrote:

> [...]
    > (jakby to miało znaczenie) i że to dziwne, bo u nich wszystko działa.
    > Ogromny, wręcz chamski tupet albo ma serwer banku na LANie, hehe.

    Oczywiście, że przeglądarka ma znaczenie. Jakbyś nie zauważył to od kilku
    lat żyjemy w świecie stron internetowych, gdzie masa rzeczy się dzieje po
    stronie przeglądarki.

    Poza tym oczywiście że pracownicy banku mają serwer w LANie. Może nie
    dosłownie w takiej sieci jak masz w domu, ale generalnie serwery usług
    internetowych w bankach stoją w ich lokalnej infrastrukturze i taki
    pracownik banku ma do nich bliżej niż ktokolwiek spoza organizacji.

    A tak w ogóle "nie mogę wejść na stronę banku" w 99% przypadków oznacza, że
    korzystasz z jakiegoś szemranego operatora dostępu do internetu, który albo
    upycha na małym łączu ogrom klientów, albo stosuje jakieś tricki - np. źle
    skonfigurowane transparent proxy, etc. Albo masz wirusa na komputerze, który
    przez swoją nieudolność blokuje dostęp do stron bankowych.

    Tylko, że jak umiesz pisać na usenecie, to powinieneś również umieć podać
    dokładniejszy opis tego "nie mogę wejść na stronę banku" - np. jaki jest
    komunikat w przeglądarce, co się pojawia na ekranie, etc.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2014-10-01 07:42:32
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 października 2014 01:15:48 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

    > A tak w ogóle "nie mogę wejść na stronę banku" w 99% przypadków oznacza, że
    >
    > korzystasz z jakiegoś szemranego operatora dostępu do internetu, który albo

    Raczej z tego ze banku sie padlo :)

    > Tylko, że jak umiesz pisać na usenecie, to powinieneś również umieć podać
    >
    > dokładniejszy opis tego "nie mogę wejść na stronę banku" - np. jaki jest
    >
    > komunikat w przeglądarce, co się pojawia na ekranie, etc.

    Jak ktos korzysta z usenetu, tzn ze nie dzwoni do banku zapytac u kogo sie zepsulo,
    tylko uprzejmie daje znac, ze im sie zepsulo :)

  • 5. Data: 2014-10-01 08:33:40
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.10.2014 k...@g...com <k...@g...com> napisał/a:

    > Raczej z tego ze banku sie padlo :)

    System przerabiali, lokaty i kredyty doszły :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2014-10-01 09:09:44
    Od: m...@g...com

    Nie przesadzaj

    System dobry fakt prosty i bez fajerwerków ale wszystko czego można chcieć się
    dowiedzieć jest

    dzwoniłem aktywować kartę - za pierwszym razem bez problemu i czekania bardzo miły
    pan wszystko powiedział aktywował

    % masz dobry - najlepszy na rynku i jeszcze narzekasz - typowy Polak

    Po co narzekasz i siejesz ferment

  • 7. Data: 2014-10-01 17:40:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-30 21:38, osa pisze:
    > jutro przekonam się czy problem nadal występuje.

    Przekonałem się że problem występuje... w odsetkach za wrzesień brak
    odsetek za 30.09. Ciekawe czy w październiku dodadzą, i zapomną o 31.10...

  • 8. Data: 2014-10-01 18:11:34
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-10-01 09:09, m...@g...com pisze:
    > Nie przesadzaj
    >
    > System dobry fakt prosty i bez fajerwerków ale wszystko czego można chcieć się
    dowiedzieć jest

    Aktywacja karty tylko przez telefon to faktycznie bardzo "smart" ;-) Nie
    widzę powodów, by nie można było aktywować poprzez internet.

    --
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-10-21 03:35:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>