  • 1. Data: 2008-04-04 14:27:57
    Temat: Bank z liberalnym podejściem do udzielania kredytu odnawialnego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Potrzebuję banku chętnie udzielającego kredytu odnawialnego. ;) Multibank
    bardzo zwraca uwagę na limity kart kredytowych, jak zauważyłem. Wygląda to
    tak, jakby odejmował od kwoty możliwego do udzielenia kredytu sumę limitów.
    Jak się ma kilka kart i zarobki poniżej trzeciego progu podatkowego, to
    chyba trudno tam jakikolwiek KO dostać. ;) Przynajmniej przy dochodach z
    działalności gospodarczej.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2008-04-04 14:38:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 16:27, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    > Jak się ma kilka kart i zarobki poniżej trzeciego progu podatkowego, to
    > chyba trudno tam jakikolwiek KO dostać. ;) Przynajmniej przy dochodach z

    Zobacz Polbank kredyt bezpieczny.
    Na grupie jest moj post na ten temat

  • 3. Data: 2008-04-04 16:23:46
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    Samotnik wrote:
    > Potrzebuję banku chętnie udzielającego kredytu odnawialnego. ;) Multibank

    bankowosc prywatna pko bp.

    --
    bartek

  • 4. Data: 2008-04-04 17:17:24
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > Jak się ma kilka kart i zarobki poniżej trzeciego progu podatkowego, to
    > chyba trudno tam jakikolwiek KO dostać. ;) Przynajmniej przy dochodach z

    Zapytaj w:
    http://patbank.pl/getinbank/399/

  • 5. Data: 2008-04-08 08:59:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>