  • 1. Data: 2005-03-21 22:04:28
    Temat: Bank i KW
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

    Witam !
    Chce kupić mieszkanie na kredyt od osoby posiadającej spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu (wykupiła je od spółdzielni za 10% wartości)
    nieposiadającej księgi wieczystej której odpisu chce bank.
    Moje pytania:
    1.Ile zapłace za założenie takiej księgi łącznie z wpisem, bo osoba
    sprzedająca nie ma zamiaru zakładać KW ?
    2.Jak długo to trwa i czy np. za tydzień mogę zmienić wpis po przedstawieniu
    aktu sprzedaży na moją osobę ?

    Sorry jeżeli NTG (prosze o jakieś namiary)
    Pozdrawiam
    skrzynka

  • 2. Data: 2005-03-22 20:53:06
    Temat: Re: Bank i KW
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    skrzynka napisał(a):
> [...]
    > sprzedająca nie ma zamiaru zakładać KW ?
    > 2.Jak długo to trwa i czy np. za tydzień mogę zmienić wpis po przedstawieniu

    Jeśli napiszesz gdzie, to odpowiedź będzie zapewne bardziej dokładna.
    I dobrz rozumiem że chcesz zakładać księgę na czyjeś prawo (mieszkanie)?

    KG

  • 3. Data: 2005-03-23 08:14:44
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

    > Jeśli napiszesz gdzie, to odpowiedź będzie zapewne bardziej dokładna.
    > I dobrz rozumiem że chcesz zakładać księgę na czyjeś prawo (mieszkanie)?
    >
    > KG

    W Turku k/Konina, a księge chcę założyć za sprzedającego oczywiście za jego
    zgodą a za moje pieniądze, gdyż to ja potrzebuje tej księgi a właściwie
    bank.
    skrzynka

  • 4. Data: 2005-03-26 01:09:09
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2005 09:14:44 +0100, skrzynka <s...@i...pl>
    napisał:

    > W Turku k/Konina, a ksi?ge chc? za?o?yae za sprzedaj?cego oczywi?cie za
    > jego
    > zgod? a za moje pieni?dze, gdy? to ja potrzebuje tej ksi?gi a w?a?ciwie
    > bank.

    To nie urzadzaj teraz( przed kupieniem mieszkania) ksiegi tylko wez
    kredyt i dopiero wtedy.
    Na taki układ idzie GE Money, mBank i kilka innych
    powodzenia

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0512-1, 2005-03-25
    Przetestowano na: 2005-03-26 02:09:27

  • 5. Data: 2005-03-26 20:49:35
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

[...]

    Oczywiście nie powinienem zakładać KW przed kupnem mieszkania.
    Dzięki za posty !!!
    skrzynka

  • 6. Data: 2005-03-30 18:44:32
    Od: e...@o...pl

    > Sąd od reki nie założy Tobie KW, a co wiecej jeżeli nieruchomość -
    spółdzielcze prawo do lokalu nie posiada KW to kupujesz to mieszkanie bez KW -
    banki na to przystają i potem po podpisaniu aktu notarialnego, gdy stajesz się
    prawnym włascicielem nieruchomości udajesz się do Sądu i składasz wniosek od
    założenie kW dla Twojego lokalu mieszklanego. Jeżeli bank w momencie składania
    wniosku kredytowego żąda od Ciebie odpisu KW to musisz przedstawić odpis KW,
    która jest założona dla całego bloku mieszkalnego. taki dokument powinna
    udostępnić Tobie spółdzielnia. Co do kosztu założenia KW pytaj bezpośrednio w
    Sadzie w Wydziale Ksiąg Wieczystych