    From: "Dexter" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank Pocztowy znowu problem
    Date: Thu, 24 Oct 2002 23:26:07 +0200

    Witam
    Postaram się streścić
    Mam kredyt w Banku Pocztowym od 99r. W 2000r spóźniłem się z dwiema ratami i
    bank zerwał ze mną umowę (wiem moja wina jestem spóźnialski :) Nie odnowił
    ze mną umowy (bo straciłem w międzyczasie pracę, a tak nawiasem mówiąc
    myślałem że mi jakoś pomogą ;może zawieszą raty na 3 miesiące, a tu ciach
    zrywamy umowę i płać więcej albo komornik:( ale to nic) tylko kazał sobie
    płacić z odsetkami karnymi i podpisałem z nimi taką umowę na kolanie.
    Więc płaciłem pokornie I REGULARNIE z nadzieją że w spokoju sobie spłacę
    ten kredyt i co najwyżej na koniec się upiję ze szczęścia,ale nie.W styczniu
    tego roku bank założył mi sprawę w sądzie że w związku z zerwaniem umowy
    bla,bla,bla mam natychmiast spłacić kredyt który na dzień ....wynosi 9800
    .?. Więc dzwonie do BP i dowiaduje się, że nie mam się co martwić to
    normalna procedura, gdybym nie płacił to BOOM, a jak płacę to nie dotyczy,
    więc nawet wcale nie muszę jechać na rozprawę. EEEEEE myślę sobie bla bla. I
    dzisiaj dostaję pismo z sądu, że w rygorze natychmiastowej wykonalności mam
    zapłacić do banku 7800 kredytu i 1600 kosztów sądowych . Na dzień dzisiejszy
    mam 3500 i chyba za 2 miesiące wszystko spłacę, aaaaaaaaa to ...zatkało
    mnie. Więc dzwonie i bank mówi to samo, że spoko to tylko zabezpieczenie na
    wszelki wypadek i jak będę płacił tak jak do tej pory to ten wyrok nie ma
    znaczenia (i już zgłupiałem).
    I tu pytanie
    czy odwołać się od wyroku (czy będę ponosił jakieś koszty )
    czy zostawić i zaufać bo tak się robi ?(a jak za 2 tygodnie przyjdzie
    komornik ?)

    Wiec mam 7 dni na zastanowienie.

    Przepraszam że taki długi ale nie dało się inaczej POMOCY

    PS: Obiecuję z ręką na sercu że już nigdy prze nigdy nie wezmę kredytu z
    Banku Pocztowego tylko proszę państwa dajcie mi szansę go spłacić a więcej
    mnie nie zobaczycie OK!

    r...@s...pl