  • 11. Data: 2004-05-25 10:02:20
    Temat: Re: Bank Internetowy w Niemczech - jaki ?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > A możesz mi podać dokłądnego linka do tej strony ?? niemiecki to dla mnie
    > magia

    Nie da sie tak prosto, bo przegladarka pokazuje mi caly czas ten sam adres
    :)

    http://www.berliner-volksbank.de/

    u gory na niebieskiej belce wybierasz

    "PRIVARKUNDEN"

    nastepnie opcja

    "Konten
    Unsere KontoKompakt-Familie - für jeden das richtige Konto. >>>"

    i dalej

    "KontoKompaktOnline
    Das kostenlose Girokonto für alle, die ihre Bankgeschäfte lieber per Telefon
    oder Internet, unabhängig von Öffnungszeiten, erledigen wollen. >>>"

    Nastepnie po prawo w ramce "Ich möchte..."

    Klikasz "ein Konto eröffnen"

    i masz podane warunki

    Gruss :)
    MarcinP