  • 1. Data: 2004-05-28 07:26:21
    Temat: przedluzenie KK Multibanku - bank nie sprawdza?
    Od: o...@p...onet.pl

    Witam

    Mam kk multibanku zalozona pod zastaw lokaty, ktora to skonczyla sie jakos w
    maju. Nie rezygnowalem z kk, wiec bank przyslal mi ostatnio nowa, przedluzajac
    ja na nastepny rok. Ciekaw jestem dlaczego bank nie sprawdzil, ze lokata sie juz
    skonczyla (a jest ona w koncu jego zabezpieczeniem), przeciez moge teraz sobie
    pojsc do banku i wyplacic kase (przy zakladaniu lokaty zaznaczylem zeby
    automatycznie nie przedluzala sie na nastepny okres). Wynika z tego, ze w multi
    mozna miec karte bez zadnych zaswiadczeniach o zarobkach itp. itd., gdyz
    podejrzewam ze podobnie dziala ten mechanizm gdybym dzisiaj zalozyl lokate,
    wyrobil do niej karte, a jutro ja zlikwidowal...
    Chyba nie bede testowal czy to dziala w praktyce, bo nie chce kiedys wyladowac
    przy kasie z zablokowana karta ale podejrzewam, ze bank nawet by sie nie
    zorientowal gdybym pieniadze z lokaty wyplacil.

  • 2. Data: 2004-05-28 08:53:48
    Temat: Re: przedluzenie KK Multibanku - bank nie sprawdza?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    o...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > mozna miec karte bez zadnych zaswiadczeniach o zarobkach itp. itd., gdyz
    Oczywiście. Jak raz dostarczysz zaświadczenia, dostaniesz kartę i
    będziesz jej prawidłowo uzywał to też od Ciebie nie będą wymagali co
    roku świstków (inaczej niż przy np. większości kredytów hipotecznych)
    Widzisz jakiś problem?
    Ja mam lepszy przypadek. Wyrobiłem sobie Rozgwiazdę Rajfiego, na
    podstawie rezygnacji ze starej karty. (Złotej Rybki, teraz trochę
    żałuję) Wg R-linek wypowiedzenie umowy starej karty miałem dostarczyc w
    CIągu 7 dniu od otrzymania karty (Specjalnie się pytałem, bo wiedziałem,
    że mbank się nie wyrobi w ciągu tygodnia).
    Do dziś go nie złożyłem. I cisza :-)

    >podejrzewam ze podobnie dziala ten mechanizm gdybym dzisiaj zalozyl lokate,
    > wyrobil do niej karte, a jutro ja zlikwidowal...
    Powodzenia. Mam dziwne wrażenie, ze na lokacie będize blokada.

    KJ
    PS. Ciekawe czy po tym poście ktoś z Raiffeisena się odezwie, albo czy
    mi zablokują kartę.

  • 3. Data: 2004-05-28 09:07:23
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > podejrzewam ze podobnie dziala ten mechanizm gdybym dzisiaj zalozyl lokate,
    > wyrobil do niej karte, a jutro ja zlikwidowal...

    Źle podejrzewasz. Jest blokada na lokacie. Poza tym jest pełnomocnictwo...