  • 1. Data: 2002-05-20 15:57:25
    Temat: KK - i stale zatrudnienie
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Witam,

    zabsolwencilem sie ostatnio i poki co nie mam stalych dochodow; wiem, ze w
    tej sytuacji raczej na KK ShitiBanku nie ma co liczyc; ale jak sprawa
    wyglada Lukas ProKonto?
    pisano kiedys, ze nie wymagaja jakichs tam zaswiadczen o zarobkach; czy same
    obroty na koncie wystarcza? mam teraz zwykle Lukas e-konto, ale nie ma
    problemu, coby je sobie skonwertowac;
    nawet kobieta pytala mi sie ostatnio w placowce Lukasa, czy nie jestem
    zainteresowany, ale ja sam przyznalem, ze nie bardzo, bo roznie z wplywami
    jest

    macie jakies doswiadczenie?

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-05-20 16:21:03
    Temat: Re: KK - i stale zatrudnienie
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > nawet kobieta pytala mi sie ostatnio w placowce Lukasa, czy nie jestem
    > zainteresowany, ale ja sam przyznalem, ze nie bardzo, bo roznie z wplywami

    Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min. 1200 zl).

  • 3. Data: 2002-05-20 16:25:52
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min. 1200
    zl).

    o tym 1200 (netto) wiem, zatem z karty nici na razie

    p.

  • 4. Data: 2002-05-20 18:09:05
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2002 18:21:03 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min. 1200 zl).

    A mi dzis dysponentka powiedziala, ze jak mam ekonto (pro, ale nie
    wiem czy to ma jakies znaczenia) od co najmniej 3 miesiecy, to nie
    musze miec zadnego potwierdzenia od pracodawcy. Musze tylko
    zadeklarowac jakies wplywy.

    Pozdrawiam
    BB

  • 5. Data: 2002-05-20 20:36:28
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    minik <m...@m...net> pisze:

    > Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min.
    > 1200 zl).

    A u mnie deklaracja ustna zarobków, mimo ze nie bylo stalych wplywow.
    Limit KK = 3 x deklaracja. Ale mam lokaty. eKonto Pro.

  • 6. Data: 2002-05-20 20:38:58
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Bartek Bartoszewicz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wiem czy to ma jakies znaczenia) od co najmniej 3 miesiecy, to nie
    > musze miec zadnego potwierdzenia od pracodawcy. Musze tylko

    Tak by

  • 7. Data: 2002-05-21 09:35:30
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > same
    >
    > Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min. 1200
    zl).

    NIE JEST OBOWIAZKOWE ale ....... trzeba podac miejsce pracy. :))

  • 8. Data: 2002-05-21 09:36:01
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Uzytkownik "Bartek Bartoszewicz" <b...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:8qeieuk02bebgu1usu22dcca1qcm9pmr4r@4ax.com...

> [...]
    > wiem czy to ma jakies znaczenia) od co najmniej 3 miesiecy, to nie
    > musze miec zadnego potwierdzenia od pracodawcy. Musze tylko

    I podac adres miejsca pracy wraz z telefonem

  • 9. Data: 2002-05-21 15:02:44
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    1. Prawda jest taka, ze zrodlo dochodow jest obowiazkowe:
    umowa o prace albo dzialalnosc gospodarcza min. 2 lata

    2. Jesli dysponentka mowi, ze nie trzeba papierow od pracodawcy tylko
    deklaracja stalych wplywow to tak jest w istocie - przy wypelniniu wniosku w
    oddziale po prostu nie wymagaja zadnych kwitow od pracodawcy, ale warunek z
    pkt.1 musi byc spelniony! - sprawdza to ich dzial kredytow...

    No oczywiscie mozesz sprobowac i zadeklarowac wplywy liczac na to, ze
    niczego sprawdzac nie beda, ale lepiej nie ryzykowac - wyladujesz w BIKu i
    zapominij o kredycie przez nastepne w chuj lat.

    pzdr.

  • 10. Data: 2002-05-21 16:25:48
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > zabsolwencilem sie ostatnio i poki co nie mam stalych dochodow; wiem, ze w
    > tej sytuacji raczej na KK ShitiBanku nie ma co liczyc; ale jak sprawa
    > wyglada Lukas ProKonto?

    Daja bez problemow jest masz wplywy >1500zl miesiecznie.

    pzdr