  • 1. Data: 2010-07-05 19:20:13
    Temat: BZWBK - opóźnione księgowanie przelewów przychodzących
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    I znowu BZ WBK ma u mnie minus. Kolejny raz. Zleciłem wczoraj z innego
    banku przez Internet operację przelewu forsy na rachunek w BZWBK do
    moneyowskiej debetówki Visa Classic. Chciałem nią dzisiaj zapłacić w
    sklepie za zakupy. No i w sklepie przy kasie niemiło się zdziwiłem -
    dostałem kwitek "transakcja odrzucona". Na szczęście gotówka była w
    odwodzie.

    Zalogowałem się teraz, wieczorem, przez Internet do panelu rachunku, z
    którego zlecałem przelew. Jest OK. Kasa zeszła, przelew wychodzący
    zaksięgowano. Loguję się do BZ WBK, a tam o przelewie ani widu, ani słychu.

    Nie czepiam się, żeby kasa weszła do BZ-ta pierwszą sesją (zakupy
    robiłem po południu), ale ciekawi mnie kiedy pieniądze znajdą się na
    koncie. Czyżby BZ WBK stosował jakieś opóźnienia w operacjach dla
    bezpłatnych rachunków?

    K.

  • 2. Data: 2010-07-05 21:59:05
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Mon, 05 Jul 2010 21:20:13 +0200, Krystek wrote:

    > Nie czepiam się, żeby kasa weszła do BZ-ta pierwszą sesją (zakupy
    > robiłem po południu), ale ciekawi mnie kiedy pieniądze znajdą się na
    > koncie.

    Do 2 dni roboczych.

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-07-05 22:33:21
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    MAR pisze:

    > Do 2 dni roboczych.

    Czyzby sie psuli?
    Nie mialem z nimi problemow, za wyjatkiem splat KK, wszystko ksiegowali
    i pokazywali w terminach jednego dnia.

  • 4. Data: 2010-07-06 16:40:18
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-07-06 00:33, krzysztofsf pisze:

    > Czyzby sie psuli?
    > Nie mialem z nimi problemow, za wyjatkiem splat KK, wszystko ksiegowali
    > i pokazywali w terminach jednego dnia.

    Dla mnie się psują. Po zalogowaniu przed chwilą na rachunek szczegóły
    operacji są takie:

    z rachunku / operacja ELIXIR 05-07-2010
    data transakcji: 2010-07-06
    data księgowania: 2010-07-06

    Czyli jak pisałem, z konta w innym banku zeszły pieniądze Elixirem w
    poniedziałek, ale bank BZ WBK wykonał operację przetworzenia tego
    przelewu dzisiaj. Nie jest to fajne. Szkoda, szkoda.

    K.

  • 5. Data: 2010-08-23 11:06:24
    Od: Asia <e...@g...com>

    Masakra jest z BZWBK. Mam w nim konto. Przelewy idą bardzo długo.
    Pensje dostaje ostatnia w pracy... to samo dotyczy innych źródeł
    dochodu. Nawet na moje wewnętrzne konto (np. na karte kredytową ) nie
    dzieje się wszytko automatycznie - jak powinno....